football360 logo

پیروزی بانوی پیر در خانه؛ یک قدم تا فینال

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۶8 نظر
یوونتوس در خانه برنده شد.

به گزارش فوتبال 360، دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا با برگزاری یک دیدار آغاز شد و یوونتوس در برابر لاتسیو با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.

لاتسیو که در ابتدای هفته در سری آ موفق شده بود یوونتوس را شکست دهد، امیدوار به شکست دادن دوباره بیانکونری و یوونتوس در پی جبران شکست در بازی ابتدای هفته بود. 

یوونتوس  در این چند هفته نتایج چندان مناسبی کسب نکرده و  امید خود برای راضی نگه داشتن هواداران را در این فصل در کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی می‌بیند و با توجه به حذف سایر رقیبان قدرتمند، امیدوار به کسب این جام است.


نیمه اول، مساوی 

نیمه اول با حملات تیم یوونتوس آغاز شد و در همان ابتدای نیمه بر روی حرکت کامبیاسو و ولاهوویچ موقعیت مناسبی برای گلزنی به دست آمد اما در این صحنه بازیکن لاتسیو در محوطه جریمه کامبیاسو را نقش بر زمین کرد و یک خطای پنالتی برای یوونتوس به دست آمد. داور پس از بررسی دوباره صحنه، آفساید کامبیاسو را اعلام کرد و در نتیجه پنالتی رد شد. در ادامه یوونتوس چند موقعیت گلزنی دیگر بر روی دروازه حریف به وجود آورد اما ثمری برای آن‌ها نداشت. بیانکوچلستی در دقایق پایانی نیمه اول و در دقیقه 38 شانس این را داشت دروازه یوونتوس را باز کند، با این حال توپ با برخورد با تیر دروازه راهی به چارچوب نداشت. در نهایت نیمه اول مساوی به پایان رسید.


نیمه دوم، برد بیانکونری

نیمه دوم بدون هیچ تعویضی برای یوونتوس آغاز شد. یوونتوس توپ و میدان را در اختیار داشت. میزبان در دقیقه 50 مزد برتری خود را گرفت و توسط کیزا به گل اول دست پیدا کرد. کامبیاسو پایه گذار این گل بود و با ارسال یک پاس دقیق کیزا را در موقعیت مناسبی قرار داد. او هم با یک شوت تماشایی توپ را به گل تبدیل کرد. یوونتوس به دنبال گل دوم بود و سعی داشت خیال خود را از بابت صعود به فینال در این بازی راحت کند. این تیم چند موقعیت نصفه و نیمه دیگر بر روی دروازه ایجاد کرد، اما دفاع لاتسیو مانع از نزدیک شدن آن‌ها به دروازه بود. یوونتوس دست بردار نبود و در دقیقه 64 موفق شد توسط ولاهوویچ بر روی پاس مک کنی به گل دوم دست پیدا کند. در دقایق بعدی بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد و یوونتوس سعی در حفظ نتیجه داشت. لاتسیو تنها چند موقعیت نصفه و نیمه بر روی دروازه ایجاد کرد و ثمری نداشت. در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود یوونتوس به پایان رسید تا این تیم یک قدم دیگر به رسیدن به فینال نزدیک شود. 

رکورد گلزنی 

یوونتوس در ۷ بازی از ۸ بازی اخیر در برابر لاتسیو در خانه، حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

پیروزی و پیروزی

یوونتوس در ۶ بازی از  ۷ بازی اخیر خود در برابر لاتسیو در خانه به پیروزی رسیده.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری