football360 logo

شاگردان حسینی به دنبال تک‌رقمی‌ماندن؛ تیمِ شجاعی در سودای خروج از بحران

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰10 نظر
در اولین مسابقه رسمی لیگ برتر در سال 1403، آلومینیوم اراک میزبان هوادار تهران است.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران بعد از گذراندن تعطیلات نوروزی و تعطیلات فیفادی، از فردا (چهارشنبه) پانزدهم فروردین فعالیت خود را آغاز کند و پیش از آنکه رقابت‌های هفته بیست‌ودوم بخواهد پیگیری شود، قرار است طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ 2 مسابقه معوقه به انجام برسد. پیش از برگزاری دوئل حساس تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، قرار است نبرد معوقه تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار تهران برگزار شود.

معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران (چهارشنبه پانزدهم فروردین‌ماه - ساعت 19:15)

آلومینیوم اراک - هوادار تهران

داور: فرهاد امینی

ورزشگاه امام خمینی اراک

سفیدوسبزپوشان اراکی پیش از آنکه تعطیلات فیفادی آغاز شود، موفق شدند به روند ناکامی‌های خود پایان بدهند و بعد از تحمل 3 شکست پیاپی، آن‌ها برابر نساجی مازندران پیروز شدند تا در جمع 8 تیم برتر جدول بمانند. شاگردان مجتبی حسینی در تیم آلومینیوم که به دنبال تثبیت جایگاه خود در رتبه هفتم و بقا در جمع تیم‌های نیمه بالای جدول هستند، در نبرد فردا برابر هوادار امیدوارند بتوانند 3 امتیاز کامل را به‌دست آورند و کار خود را با کسب پیروزی در سال 1403 آغاز کنند.

شاگردان مسعود شجاعی در تیم هوادار، بعد از گذراندن روزهای موفق و کم‌نوسان، در 2 بازی اخیر خود شکست خورده‌اند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها در رتبه سیزدهم جدول قرار گیرند. بنفش‌پوشان که به دنبال فرار از منطقه خطر هستند و می‌خواهند موقعیت خود در سطح اول فوتبال ایران را تثبیت کنند، با انگیزه کسب 3 امتیاز در اراک به میدان خواهند رفت؛ چرا که برد در نبرد با آلومینیوم اراک می‌تواند باعث صعود هوادار تا رتبه یازدهم جدول شود و فاصله آن‌ها با منطقه قرمز جدول را به 7 امتیاز می‌رساند.

2 تیم قرار بود نهم اسفندماه به مصاف هم بروند اما بارش شدید برف در اراک باعث شد تا بازی به زمان دیگری موکول شود. در بازی رفت 2 تیم که به میزبانی ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار شد، آلومینیوم با نتیجه 2 بر یک مقابل هوادار به پیروزی رسید. در مجموع 5 رویارویی 2 تیم در تاریخ لیگ برتر، 2 برد سهم تیم هوادار بوده و 2 بازی 2 تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده و یک‌بار هم اراکی‌ها به پیروزی رسیده‌اند. فرهاد امینی از سوی کمیته داوران برای قضاوت این مسابقه معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شده است.

ترکیب احتمالی آلومینیوم اراک

احمد گوهری، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاجی‌عیدی، احسان قهاری، یونس اکبرپور، میلاد بدرقه، امیر نوری، امین جهان‌کهن، محمدامین کاظمیان، محمدمهدی لیموچی و رضا جبیره

ترکیب احتمالی هوادار تهران

علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محمد میری، داریوش شجاعیان، امین پورعلی، بابک مرادی، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه آلومینیوم اراک و هوادار تهران را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری