football360 logo

توقف تاتنهام در داربی لندن؛ ۲ امتیاز به باد رفته نیوکاسل در خانه

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۵19 نظر
تاتنهام در ورزشگاه لندن مقابل وستهام متوقف شد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۵ مسابقه آغاز شد که طی آن در مهم‌ترین دیدار، تاتنهام با نتیجه یک بر یک در خانه وستهام متوقف شد.


نیوکاسل با همین نتیجه در مقابل اورتون به بن‌بست خورد و نتیجه تقابل برنلی و ولوز هم چیزی جز تساوی یک بر یک نبود. بورنموث با نتیجه یک بر صفر کریستال‌پالاس را شکست داد و ناتینگام فارست با عملکردی جذاب به برتری ۳ بر یک مقابل فولام رسید. تاتنهام با این تساوی ۵۷ امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند؛ در حالی که استون‌ویلا ۵۹ امتیاز دارد. منچستریونایتد با ۴۸ امتیاز و یک مسابقه کمتر نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده اسپرز در جدول رده‌بندی است.


بازی با حملات تاتنهام آغاز شد و تنها ۵ دقیقه بعد از آغاز مسابقه، برنان جانسون گل نخست را به ثمر رساند. یک کار تیمی دیدنی از شاگردان پوستکوگلو توپ را به مرز محوطه جریمه رساند و حرکت فردی تیمو ورنر در سمت چپ با یک پاس عرضی زیبا به آستانه دروازه همراه شد که بازیکن ۲۲ ساله تیم ملی ولز کار دشواری برای گل کردن آن نداشت.


تنها ۱۴ دقیقه بعد، کورت زوما همه‌چیز را جبران کرد. جیمز وارد پروس معمولاً ضربات کرنر چکش‌ها را ارسال می‌کند اما این بار جرد بوون با یک ارسال دیدنی و خطرناک به قلب محوطه ۶ قدم توانایی خود را به رخ کشید. توپ به بدن کورت زوما، مدافع سابق چلسی برخورد و پشت سر ویکاریو از خط دروازه تاتنهام عبور کرد. 


ادامه حملات ۲ تیم بی‌نتیجه بود و اسپرز ۲ امتیاز مهم را در رقابت بر سر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از دست داد. شاگردان پوستکوگلو ۲ هفته پیش در زمین دیگر تیم لندنی یعنی فولام با ۳ گل بازنده شده بودند. 

توقف خانگی نیوکاسل 

شاگردان ادی هاو در تیم بحران‌زده نیوکاسل برای ششمین بار در ۸ مسابقه اخیر در تمام رقابت‌ها موفق به پیروزی نشدند.


الکساندر ایساک روی پاس در عمق هاروی بارنز نوزدهمین گل فصل خود را در همان ابتدای نیمه نخست به ثمر رساند تا کلاغ‌ها از اورتون پیش بیفتند. گل دنیل برن در اواسط نیمه دوم می‌توانست کار میهمان را یکسره کند اما با دخالت VAR و به دلیل آفساید مردود اعلام شد تا اورتون در جریان بازی بماند. دومینیک کالورت لوین در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی دروازه دوبراوکا را باز کرد تا نیوکاسل از صعود به جایگاه کسب سهمیه‌ اروپایی جا بماند.

امتیازات قعرنشینان

عملکرد تیم‌های انتهای جدولی با نزدیک شدن به انتهای فصل بهتر شده و امشب ناتینگام فارست با نتیجه ۳ بر یک فولام را شکست داد. شوت راه دور استثنایی کریس وود که سومین گل او در ۳ مسابقه اخیر فارست بود، نقطه اوج عملکرد شاگردان نونو اسپریتو سانتو در این مسابقه نام داشت.


برنلی برای چهارمین مسابقه پشت سر هم از شکست گریخت و این بار ولورهمپتون را متوقف کرد. یاکوب لارسن تک گل شاگردان ونسان کمپانی در این مسابقه را به ثمر رساند.


در دیگر مسابقه امشب بورنموث با تک گل جاستین کلایورت از سد کریستال‌پالاس گذشت. این چهارمین پیروزی شاگردان آندونی ایرائولا در ۵ مسابقه اخیر لیگ به شمار می‌رفت.


مسابقات این هفته لیگ برتر فرداشب با ۳ مسابقه پی‌گیری می‌شود که طی آن آرسنال در ورزشگاه امارات از لوتون تاون پذیرایی می‌کند، منچسترسیتی در خانه میزبان استون‌ویلا خواهد بود و برنتفورد به مصاف برایتون می‌رود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری