football360 logo

داربی شمال فوتبال ایران از راه رسید؛ یکی برای سهمیه می‌جنگد، دیگری برای ماندن!

18 فروردین 1403 ساعت 11:0413 نظر
یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران میان تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبال 360، هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب (شنبه) با انجام 3 مسابقه همزمان پیگیری خواهد شد که تنها داربی این هفته، قرار است میان 2 تیم شمالی فوتبال ایران به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شود؛ جایی‌که تیم نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی پذیرای ملوان بندرانزلی با سرمربیگری مهدی تارتار خواهد بود و با وجود موقعیت متفاوت تیم‌ها در جدول رده‌بندی، کسب 3 امتیاز مسابقه امشب برای هر 2 تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران (شنبه هجدهم فروردین‌ماه - ساعت 19)

نساجی مازندران - ملوان بندرانزلی

داور: وحید زمانی

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

شاگردان ساکت الهامی بعد از متوقف‌کردن صنعت‌نفت آبادان و شکست دادن شمس‌آذر قزوین، سال 1402 را با شکست برابر آلومینیوم اراک به پایان بردند تا با 15 امتیاز در منطقه قرمز جدول بمانند. مازنی‌ها که تنها یک امتیاز با منطقه امن جدول فاصله دارند، هدف‌شان است که در داربی شمال بتوانند 3 امتیاز کامل را به‌دست آورند و با ثبت شروعی درخشان در سال جدید، بتوانند از منطقه قرمز جدول بگریزند و امیدهایشان برای بقا در لیگ برتر را افزایش بدهند.

ملوان بندرانزلی بدون‌شک یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز در لیگ بیست‌وسوم است و شاگردان مهدی تارتار موفق شدند در بین 5 تیم برتر جدول به کار خود در سال 1402 پایان بدهند. انزلی‌چی‌ها که با برد روحیه‌بخش مقابل صنعت‌نفت آبادان به استقبال تعطیلات فیفادی رفتند، حالا در داربی شمال امیدشان به کسب 3 امتیاز است تا در صورت لغزش احتمالی تراکتور و سپاهان در هفته پیش‌رو بتوانند فاصله خود با این 2 تیم مدعی را کاهش بدهند و ضمن افزایش امیدشان در مسیر کسب سهمیه آسیایی، موقعیت خود در بین 5 تیم برتر جدول را هم حفظ نمایند.

نساجی از زمان حضورش در لیگ برتر، 3 بار در داربی شمال برابر ملوان بندرانزلی به میدان رفته که به جز تساوی 2-2 در رویارویی نخست، 2 مسابقه دیگر با برتری یک‌گله ملوانی‌ها خاتمه یافته است. در مجموع 5 رویارویی اخیر 2 تیم در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ آزادگان، 4 برد سهم تیم ملوان بوده و یک بازی هم مساوی شده تا شاگردان ساکت الهامی با انگیزه طلسم‌شکنی پا به مسابقه امشب که از ساعت 19 به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و با قضاوت حسین زمانی برگزار خواهد شد، بگذارند.

ترکیب احتمالی نساجی مازندران

لوآن پولی، محمداحسان حسینی، امیرمحمد هوشمند، سعید غلامعلی‌بیگی، سعید آقایی، منصور باقری، محمود قائدرحمتی، مهرداد عبدی، حسین زامهران، محمدرضا آزادی و محمد عباس‌زاده

ترکیب احتمالی ملوان بندرانزلی

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، محمد عمری، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری