football360 logo

مهم‌ترین اتفاقات هفته بیست‌وسوم؛ ذوب‌آهن متفاوت‌تر از همیشه

25 فروردین 1403 ساعت 21:3033 نظر
تراکتور سنگین‌ترین شکست خانگی خود در تاریخ لیگ برتر را متحمل شد.

به گزارش فوتبال 360، با نتایج هفته بیست‌وسوم،  کورس جذاب و نفسگیر در صدر و قعر جدول ادامه پیدا کرد. استقلال و پرسپولیس از بقیه مدعیان قهرمانی فاصله گرفته‌اند. نساجی مازندران، استقلال خوزستان و صنعت‌نفت آبادان 3 نامزد اصلی سقوط به لیگ یک هستند.

تراکتور1-4 ذوب‌آهن؛ گاندوها بی‌رحم در خارج از خانه

عجیب‌ترین نتیجه این هفته در تبریز اتفاق افتاد؛ جایی‌که تراکتور پس از 10 سال و برای چهارمین‌بار در تاریخ لیگ برتر با اختلاف 3 گل در خانه مغلوب شد. ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر دچار بحران عجیبی شده بود و ضعیف‌ترین و تنها تیم بدون برد نیم‌فصل دوم بود. ذوب‌آهن در خانه و خارج از خانه 2 چهره کاملاً متفاوت دارد. این تیم تنها تیمی است که به عنوان میهمان شکستی نداشته و صدرنشین جدول بازی‌های خارج از خانه است.

شمس‌آذر 1-0 فولاد؛ اولین دبل برای شاگردان دقیقی

شمس‌آذر برای اولین‌بار موفق به پیروزی برابر تیمی در بازی رفت‌وبرگشت شد. فولاد در ۸ بازی اخیر تنها یک برد داشته است. فولاد در ۵ بازی گذشته ۳ بار مرتکب خطای پنالتی شده و با دریافت ۵ گل از روی نقطه پنالتی بدترین آمار را در لیگ این دوره دارد. پوریا سرآبادانی مانند بازی رفت تک گل شمس‌آذر را در پایان نیمه اول به‌ثمر رساند.  این بازیکن برای سومین‌بار موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد.

مس رفسنجان 2-2 پیکان؛ پیکان بدون برد برابر رفسنجان

مس رفسنجان بالاترین امیدگل در جریان بازی این فصل را به‌ثبت رساند. این تیم بهترین خط حمله نیم‌فصل دوم را دارد و در نیم‌فصل دوم بدون باخت است. مس رفسنجان بار دیگر با گل‌به‌خودی دروازه‌اش باز شد تا در این زمینه با دریافت 5 گل بدترین تیم لیگ باشد. پیکان در لیگ برتر تاکنون موفق به پیروزی برابر مس رفسنجان نشده است. هر 2 گل مس رفسنجان در این بازی را محمدمهدی محبی زد. این بازیکن در 3 بازی اخیر 3 گل زده و یک پاس گل داده است.

سپاهان 0-0 نساجی؛ تساوی بهترین و بدترین خط حمله لیگ

سپاهان برای سومین بازی پیاپی در کسب پیروزی ناکام ماند. این تیم که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد در این ۳ مسابقه با مجموع امیدگل ۴.۶۳ تنها یک گل زده است. نساجی هم که صاحب بدترین خط حمله لیگ است، برای سومین بازی متوالی در گلزنی ناکام ماند. نساجی برای اولین‌بار در یک بازی خارج از خانه کلین‌شیت کرد.

آلومینیوم 0-1 استقلال؛ اراکی‌ها همچنان ناکام برابر آبی‌پوشان

استقلال تنها تیم از ۳ تیم بالای جدول بود که آلومینیوم نتوانست برابر آن امتیاز کسب کند. استقلال به سومین پیروزی یک بر صفر متوالی برابر آلومینیوم دست یافت. این تیم موفق به کسب سومین برد و کلین‌شیت پیاپی خارج از خانه شد. آلومینیوم که تنها تیمی بود که در تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم گل زده بود برای اولین‌بار در گلزنی ناکام ماند. گوستاوو بلانکو در 5 بازی اخیر موفق به زدن 4 گل شده است.

هوادار 1-0 گل‌گهر؛ شاگردان اوزونیدوس روی نوار ناکامی

هوادار برای اولین‌بار موفق به پیروزی برابر گل‌گهر شد. گل‌گهر برای سومین بازی متوالی شکست خورد و هوادار پس از 5 بازی به پیروزی دست یافت. بازی‌های گل‌گهر در این فصل کم‌گل‌ترین بازی‌های این فصل بوده است. گل‌گهر 2 برابر حریف هم شوت زد هم شوت درچارچوب داشت ولی در گلزنی ناکام ماند.

استقلال خوزستان 2-1 صنعت‌نفت آبادان؛ پورموسوی فاتح نبرد بزرگ هفته

حساس‌ترین بازی هفته که می‌تواند نقش بسزایی در تعیین تیم سقوط‌کننده داشته باشد، داربی خوزستان بود. این بازی یکی از 3 بازی این فصل است که هر 2 تیم امیدگل بالای 2 به‌ثبت رساندند. صنعت‌نفت در 4 هفته اخیر متحمل 3 شکست شده است. سیروس پورموسوی برای سومین‌بار موفق به غلبه فراز کمالوند شد و هیچ مربی‌ای را بیشتر از این در لیگ برتر شکست نداده است. صنعت‌نفت تنها 2 کلین‌شیت داشته که این کمترین تعداد بازی است که یک تیم تا پایان هفته 23 در تاریخ لیگ برتر موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است.

پرسپولیس 1-0 ملوان؛ ادامه روزهای خوش سرخ

پرسپولیس به ششمین برد پیاپی خانگی خود دست یافت. پرسپولیس تنها تیمی است که در تمام بازی‌های خانگی خود گل زده است. این تیم برای چهارمین بازی متوالی دروازه‌اش را بسته نگه داشت. ملوان در این بازی پایین‌ترین امیدگل فصلش را به‌ثبت رساند. پرسپولیس در ۷ بازی از ۸ بازی نیم فصل دوم امیدگلش حداقل یک بوده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری