football360 logo

معرفی برنده دور‌ سی‌وپنجم پیش‌بینی بازی‌های خارجی؛ پایان حسرت 10 ساله با برد 10 میلیونی

28 فروردین 1403 ساعت 20:0086 نظر
برنده پیش‌بینی بازی‌های خارجی در دور سی‌وپنجم در سایت و اپلیکیشن «فوتبال 360» مشخص شد.

فوتبال 360 به مانند فصل گذشته مسابقه پیش‌بینی رقابت‌های فوتبال داخلی و خارجی را در سایت و اپلیکیشن خود شروع کرده است که شما می‌توانید از اینجا وارد بخش پیش‌بینی شوید. در بخش پیش‌بینی بازی‌های خارجی، 14 مسابقه مهم هفته در فوتبال جهان از سوی کارشناسان «فوتبال 360» گلچین می‌شود که شما می‌توانید نتایج این دیدارها را پیش‌بینی کنید و هر هفته 10 میلیون تومان به نفر اول اهدا می‌شود. البته که در صورت برابر شدن امتیازات نفرات اول، جایزه بین نفرات تقسیم خواهد شد. همچنین در پایان فصل در شرایطی مشابه با مسابقه پیش‌بینی لیگ برتر فوتبال ایران، یک دستگاه خودرو 207 به نفر اول جدول پیش‌بینی کلی اهدا خواهد شد و 100 میلیون تومان برای نفر دوم و 50 میلیون تومان، برای نفر سوم در نظر گرفته شده است.

سی‌وپنجمین دور از مسابقه پیش‌بینی بازی‌های خارجی در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 در حالی دنبال شد که بیش از 141 هزار کاربر در این دور شرکت کردند و رقابت نزدیک و جذابی با یکدیگر داشتند. در این دور، نتایج غیرمنتظره و جالب‌توجهی به‌ثبت رسید که می‌توان به باخت 3 بر 2 بایرن‌مونیخ مقابل هایدنهایم، تساوی 2-2 منچستریونایتد و لیورپول، تساوی 3-3 رئال مادرید و منچسترسیتی، نبرد بدون برنده آرسنال و بایرن‌مونیخ با تساوی 2-2 و برتری 3گله آتالانتا برابر لیورپول اشاره داشت.

وحید شیرافکن مستعلی بیگلو

کاربران در دور سی‌وپنجم تا لحظه پایانی نبرد نزدیکی باهم داشتند اما سرانجام تنها یک نفر توانست شمار امتیازات خود را در این دور 3رقمی کند و با کسب 101 امتیاز برنده جایزه 10 میلیون تومانی شد؛ وحید شیرافکن مستعلی بیگلو از اردیبل. او که در صحبت‌هایش توضیح داد بیش از 10 سال است که در مسابقات پیش‌بینی شرکت می‌کند و تاکنون نتوانسته بوده که برنده شود، اشاره‌ای به برد یک‌گله رم برابر میلان در آخرین بازی این دور از مسابقه پیش‌بینی داشت و گفت که تشخیص کاملاً درست نتیجه این مسابقه باعث شد تا او از رقبایش سبقت بگیرد و بتواند جایزه 10 میلیون تومانی را از آن خود کند.

وحید شیرافکن مستعلی بیگلو در کنار تشخیص کاملاً درست نتیجه دیدار تیم‌های رم و میلان، موفق شد در این دور نتیجه دیدار تیم‌های رم - لاتسیو، لورکوزن - وستهم، اودینزه - اینتر و آرسنال - بایرن‌مونیخ را هم کاملاً درست حدس بزند تا از 5 مسابقه این دور موفق به کسب 50 امتیاز شده باشد که رکورد جالب‌توجهی است. در کنار حدس دقیق نتیجه نبرد رم و میلان، تشخیص تساوی 2-2 آرسنال و بایرن‌مونیخ هم از جمله پیش‌بینی‌های جالب‌توجه شیرافکن مستعلی بیگلو بود که باعث شد تا او بتواند در دور سی‌وپنجم جایزه 10 میلیون تومانی را به‌دست آورد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری