football360 logo

داربی‌ای که به جدول لیگ سامان می‌دهد؛ جنگ سرنوشت‌ساز در نقش جهان

28 فروردین 1403 ساعت 23:0014 نظر
در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبال 360، مسئولان سازمان لیگ با توجه به صعود سپاهان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ناچار به تغییر و تحولات در برنامه رقابت‌های این تیم در لیگ برتر شدند و 2 مسابقه طلایی‌پوشان در آغاز نیم‌فصل دوم برابر تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان به تعویق افتاد. در اولین مسابقه باشگاهی در سال جدید، سپاهانی‌ها در تبریز به مصاف تراکتور رفتند که آن مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و حالا فردا (چهارشنبه) قرار است دوئل معوقه تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه نقش جهان به انجام برسد تا شمار بازی‌های تمامی تیم‌های لیگ در فصل جاری به عدد 23 برسد.

معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران (چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین‌ماه - ساعت 16:30)

سپاهان اصفهان - ذوب‌آهن اصفهان

داور: پیام حیدری

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

طلایی‌پوشان اصفهانی روزهای پرنوسانی و ناموفقی را پشت سر می‌گذارند و در سال 1403، هنوز نتوانسته‌اند طعم پیروزی را بچشند و در 3 بازی اخیر، تنها 2 امتیاز به‌دست آورده‌اند. شکست برابر صنعت‌نفت و تساوی مقابل نساجی باعث شده تا سپاهانی‌ها از کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم دور شوند و حالا نبرد فردا برابر ذوب‌آهن، آخرین فرصت برای شاگردان ژوزه مورایس است تا بتوانند خود را در بین تیم‌های بالای جدول حفظ کنند و فاصله‌شان با صدر جدول را کاهش دهند.

ذوب‌آهن هفته گذشته بردی غیرمنتظره را در تبریز به‌دست آوردند و با 4 گل برابر تراکتور پیروز شدند تا از روزهای بحرانی فاصله گیرند. سفیدوسبزپوشان اصفهانی که در دیدارهای بیرون از خانه، شکست‌ناپذیر بوده‌اند و بهترین تیم لیگ بیست‌وسوم در دیدارهای بیرون از خانه هستند، فردا باید در خانه سپاهان به میدان بروند و شاگردان ربیعی چشم امیدشان به این است که بتوانند برابر حریف طلایی‌پوشان جشن پیروزی بگیرند تا با عبور از شمس‌آذر، با گل‌گهر سیرجان هم‌امتیاز شوند و خود را بار دیگر به رتبه ششم جدول نزدیک کنند.

2 تیم در سالیان اخیر نبردهای جذابی با یکدیگر برگزار کردند که ماحصل 5 رویارویی اخیر آن‌ها، 2 برد برای سپاهان، 2 تساوی و یک برد برای ذوب‌آهن بوده که از آخرین برد سفیدوسبزپوشان بیش از 2 سال می‌گذرد! با وجود قضاوت جنجالی در نبرد پرسپولیس و ملوان، کمیته داوران تصمیم گرفته تا سوت قضاوت دوئل حساس سپاهان و ذوب‌آهن را هم به پیام حیدری بسپارد و این داور باتجربه باید فردا (چهارشنبه) از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان، داربی اصفهان را سوت بزند؛ آن‌هم در حالی‌که باشگاه سپاهان نسبت به انتخاب حیدری اعتراض خود را بیان کرده اما خبری از تغییر در تیم داوری مسابقه نیست.

ترکیب احتمالی سپاهان اصفهان

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، علی‌اصغر اعرابی، رضا اسدی و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن اصفهان

پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، شایان مصلح، مهرداد رضایی، فردین یوسفی، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی و محمدجواد محمدی


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری