football360 logo

چهره‌های ویژه دربی اصفهان؛ جنگ گلزنی در تقابل سپاهان و ذوب‌آهن

29 فروردین 1403 ساعت 10:00104 نظر
نبرد امروز 2 تیم سپاهان و ذوب‌آهن چند چهره ویژه دارد که عملکردشان زیر ذره‌بین است.

به گزارش فوتبال 360، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن امروز (چهارشنبه) در داربی اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار که معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر است، در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد. شاگردان محمد ربیعی پس از برتری پرگل 4 بر یک مقابل تراکتور، حالا به‌دنبال گرفتن انتقام شکست 2 بر صفر بازی رفت از همشهری خود هستند. زردپوشان اصفهانی هم پس از نتایج ضعیف در نیم‌فصل دوم و کاهش شانس قهرمانی، در اندیشه برتری در این بازی تا ضمن رسیدن به رتبه سوم جدول، شانس اندک خود برای قهرمانی را حفظ کند و امیدوار به لغزش استقلال و پرسپولیس باشد.

این دیدار چند چهره ویژه دارد که می‌توانند تاثیر زیادی روی نتیجه نهایی بگذارند و عملکرد آن‌ها بیش از سایر بازیکنان حاضر در زمین مورد توجه قرار دارد.

پیام نیازمند

دروازه‌بان شماره یک سپاهان چند بازی اخیر این تیم را به‌دلیل مصدومیت از دست داده ولی از بازی با ذوب‌آهن می‌تواند به قفس توری زردپوشان اصفهانی برگردد. نیازمند پیش از مصدومیت هم عملکرد پرفراز و نشیبی درون دروازه سپاهان داشت و در مجموع این فصل نتوانسته درخشش گذشته را تکرار کند. او امیدوار است در داربی اصفهان دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرد و بتواند کلین‌شیت کند. او امسال در 17 بازی فقط 4 بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته و به‌دنبال این است تا در ادامه فصل رکوردش را بهبود ببخشد.

محسن فروزان

او که در سال‌های اخیر دروازه‌بان شماره یک گل‌گهر بود، این فصل با حضور محمدرضا اخباری نیمکت‌نشین شد و در زمستان تصمیم به جدایی گرفت. ذوب‌آهن که حبیب فرعباسی را به‌دلیل گذراندن خدمت سربازی از دست داده بود، فروزان را جذب کرد.

فروزان پس از 4 بازی در ترکیب اصلی ذوب‌آهن، در 2 هفته اخیر نیمکت‌نشین پارسا جعفری شده ولی با توجه به عملکرد این دروازه‌بان ممکن است مقابل سپاهان باز هم به دروازه سبزپوشان اصفهانی برگردد. او این فصل برای گل‌گهر و ذوب‌آهن 6 بازی انجام داده و با 9 گل خورده و بدون کلین‌شیت آمار جالبی نداشته است.

شهریار مغانلو

آقای گل این فصل لیگ برتر در 7 بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم تنها 2 گل به‌ثمر رسانده و جایگاه خود در صدر جدول گلزنان را در خطر می‌بیند. شهریار مغانلو که حضور در اردوی اخیر تیم ملی را هم از دست داده بود، انگیزه‌های زیادی دارد تا با درخشش در ادامه فصل دوباره به تیم ملی برگردد.

مغانلو در بازی رفت با ذوب‌آهن یک گل تماشایی به ثمر رساند و می‌خواهد در بازی فردا هم درخشش خود در آن مسابقه را تکرار کند.

محمدجواد محمدی

در نقل‌وانتقالات زمستانی یک پیشنهاد جدی از پرسپولیس داشت و تا آستانه جدایی از ذوب‌آهن هم پیش رفت ولی در نهایت در اصفهان ماندنی شد و به حضور در جمع گاندوها ادامه داد. محمدجواد محمدی هفته گذشته پس از 7 بازی ناکامی، سرانجام مقابل تراکتور گل زد تا ناکامی‌هایش در نیم‌فصل دوم به پایان برسد.

او با زدن 6 گل و ارسال 4 پاس گل امسال بهترین فصل فوتبالی خود را سپری می‌کند و همین حالا هم از آمار 5 گل زده در لیگ بیست‌ویکم که بهترین رکوردش در لیگ برتر محسوب می‌شد، عبور کرده است.

رضا اسدی

از زمان حضور در سپاهان به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل شده و عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته است. رضا اسدی با این عملکرد درخشان توانست به تیم ملی هم برسد و حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه کند. با این حال آمار اسدی در چند هفته اخیر نسبت به روزهای درخشان ابتدای فصل افت چشمگیری داشته است. اسدی در 10 بازی اخیر سپاهان تنها 3 گل به ثمر رسانده و در 4 بازی آخر هم پای او به گلزنی باز نشده است.

ستاره سپاهان اکنون با 10 گل زده در یک‌قدمی هم‌تیمی خود، شهریار مغانلو در صدر جدول گلزنان قرار دارد ولی خطر رحمان جعفری 9 گله را هم احساس می‌کند. دیدار با ذوب‌آهن می‌تواند شروع دوباره اسدی برای درخشش در این فصل باشد.

محمدحسین اسلامی

بازیکن محبوب جواد نکونام هفته گذشته مقابل تراکتور 2 گل زیبا به ثمر رساند و طلسم گل نزدن خود در لیگ بیست‌وسوم را شکست. محمدحسین اسلامی 23 ساله امسال به جز 3 بازی، در تمام بازی‌های ذوب‌آهن حضور داشته و یکی از مهره‌های کلیدی تیم محمد ربیعی بوده است. او که سال گذشته یک‌بار به تیم ملی هم دعوت شد، به دنبال این است تا فرم درخشان این روزهای خود را حفظ کند و مقابل سپاهان هم بدرخشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری