football360 logo

گزینه‌های منچستریونایتد برای جانشینی کاسمیرو؛ این بارهوشمندانه خرج کنید!

29 فروردین 1403 ساعت 14:4158 نظر
عملکرد بد کاسمیرو در منچستریونایتد باعث شده است سران شیاطین سرخ به دنبال جانشین او باشند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، ضلع سوم مثلث خط هافبک جاودانه رئال مادرید نتوانست در اولدترافورد عملکرد خوبش را تکرار کند و احتمالا فصل بعد را جایی به غیر از سطح اول فوتبال اروپا مثل لیگ عربستان سپری خواهد کرد. با توجه به این شرایط، مدیران یونایتد از حالا به فکر جذب هافبک دفاعی جدید هستند.

ژائو نوس

در صورتی که یونایتد با بنفیکا برای ژائو نوس قرارداد ببندد، می‌تواند یک جوان با استعداد دیگر را با با کوبی‌ماینو همراه کند. این بازیکن ۱۹ ساله اولین فصل کامل و خیره‌کننده‌اش را در تیم اصلی در ورزشگاه دالوژ تجربه کرده و نشریه پرتغالی رکورد ادعا می‌کند اولویت اصلی شیاطین سرخ در بازار نقل و انتقالات است  و صد میلیون یورو برای ستاره بنفیکا کنار گذاشته‌اند.

نوس در حال حاضر یک هافبک مرکزی ماهر است. او قدرت دریبل بالایی دارد و پاس‌های خلاقانه‌اش نقش مهمی در پیشروی دارد. برونو فرناندس که کیفیت نوس را از نزدیک در تمرینات تیم ملی پرتغال زیرنظر روبرتو مارتینز دیده، درباره نوس گفته است:« نمی‌دانم شایعات یونایتد درست است یا نه اما می‌دانم برای آن جهش بزرگ آماده است. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و به همین دلیل باشگاه‌های بزرگ دنبالش هستند».

آمادو اونانا

یونایتد در ماه ژانویه به شدت با آمادو اونانا در ارتباط بود و گفته می‌شود با بازگشایی پنجره نقل و انتقالات، این جابه‌جایی صورت خواهد گرفت. اورتون هم که درگیر مشکلات مالی زیادی است آماده فروش این بازیکن شده. این بازیکن ۲۲ ساله در دوره پرتلاطم برای تافی‌ها فوق‌العاده بوده. او در ابتدا با مبلغ ۲۳ میلیون پوند در سال ۲۰۲۲ از لیل به اورتون پیوست. همچنین گفته می‌شود در رادار بارسلونا هم قرار دارد.به گزارش فوت مرکاتو، شیاطین سرخ حاضرند ۵۲ میلیون پوند بپردازند تا در رقابت برای اونانا پیروز شوند. او از نظر بدنی قدرتمند است، توانایی فنی فوق‌العاده‌ای دارد و مانند یک کهنه‌کار، بازیخوانی می‌کند. ستاره اورتون ماه گذشته در مصاحبه‌ای گفت شما نمی‌توانید به تیمی بزرگتر از یونایتد بپیوندید و این نوع اعتماد به نفس شانس موفقیت او در اولدترافورد را بیش‌تر می‌کند.

پالاسیوس

بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو از یک دوران تاریخی لذت می‌برد و پالاسیوس زوج بی‌نظیری را با گرانیت ژاکا در خط هافبک تشکیل داده است.این بازیکن ۲۵ ساله که عضو تیم قهرمان آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ بود، حالا گزینه جدی منچستر یونایتد است. پالاسیوس هافبک تدافعی نام دارد اما توانایی پاس‌های خلاقانه را هم دارد. طبق گزارش بیلد، یونایتد قبلاً علاقه خاصی به پالاسیوس نشان داده و می‌تواند او را با قیمت مقرون به صرفه 34 میلیون پوند به خدمت بگیرد؛ با وجود این که تا سال ۲۰۲۸ با لورکوزن قرارداد دارد.

 چشم انداز همکاری پالاسیوس و ماینو برای سران یونایتد وسوسه انگیز است اما باید دید آیا ستاره لورکوزن بازی در لیگ قهرمانان اروپا را به هوای حضور در اولدترافورد فراموش می‌کند یا خیر؟

ژائو پالینیا

ژائو پالینیا پس از پیوستن به فولام از اسپورتینگ در سال ۲۰۲۲، جایگاه خود را در میان هافبک‌های برتر لیگ برتر تثبیت کرده و به خاطر مهارت‌های ضدپرسینگ تهاجمی‌اش و برنده شدن دوئل ها مورد تحسین قرار گرفته. این بازیکن ۲۸ ساله بازیکنی منحصر به فرد است و می تواند بدون هیچ مشکلی مستقیماً وارد ترکیب یونایتد شود. مارکو سیلوا در مورد اهمیت پالینیا برای فولام در اکتبر گفت:« نگرش، تعهد و نحوه هدایت دیگران چیزهایی هستند که در فوتبال به سختی می توان آنها را پیدا کرد. ژائو این ویژگی هارا دارد.» بازیکن پرتغالی، ثابت‌ترین بازیکن فولام در این فصل بوده و پس از منتفی شدن انتقال به بایرن مونیخ به طرز تحسین‌برانگیزی به اوج برگشته است.

طبق گزارش‌ها، یونایتد تابستان گذشته به پالینیا علاقه داشت اما به خاطر قیمت درخواستی فولام عقب نشینی کرد. با این حال به نظر می‌رسد با توجه به نیاز منچستریونایتد به هافبک دفاعی، این انتقال در تابستان به سرانجام برسد.

جاشوا کیمیچ

ملی پوش آلمانی قادر است در هر نقطه از خط میانی و همچنین دفاع راست بازی کند. توانایی کیمیچ در ارسال پاس‌ها  به هر تیمی کمک می‌کند. اولدترافورد به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی کیمیچ در نظر گرفته می‌شود. او به آخرین سال قراردادش با بایرن نزدیک می‌شود.علاوه بر منچستریونایتد، بارسا هم از مشتریان هافبک آلمانی به حساب می‌آید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری