football360 logo

اوزونیدیس به دنبال پایان روزهای سیاه؛ آبی‌های اهوازی در سیرجان شگفتی می‌آفرینند؟

29 فروردین 1403 ساعت 14:302 نظر
تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان برگزارکننده یکی از 8 مسابقه هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر هستند.

به گزارش فوتبال 360، بیست‌وچهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران قرار است فردا (پنجشنبه) با برگزاری داربی کوچک تهران میان تیم‌های پیکان و هوادار آغاز شود و بعد از برگزاری این مسابقه، در دومین دوئل هفته بیست‌وچهارم، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان قرار است برابر هم صف‌آرایی کنند؛ آن‌هم در حالی‌که گل‌گهری‌ها برای خروج از بحران و قطع نوار باخت‌های سریالی‌شان و استقلالی‌ها برای ایجاد حاشیه‌ای امن برای خود در مسیر بقا در لیگ برتر نیاز به کسب پیروزی در دوئل فردا دارند.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران (پنجشنبه سی‌ام فروردین‌ماه - ساعت 17:45)

گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان

داور: محمدرضا تارخ

ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

شاگردان مارینوس اوزونیدیس در نیم‌فصل دوم روزهای کابوس‌واری را پشت سر می‌گذارند و مرور کارنامه گل‌گهر در 5 بازی اخیر نشان می‌دهد که آن‌ها توانسته‌اند تنها یک برد به‌دست آورند و 4 شکست در کارنامه سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی دیده می‌شود. باخت‌های سریالی باعث شده تا نه‌تنها گل‌گهری‌ها امیدشان برای کسب سهمیه آسیایی به حداقل برسد، بلکه آن‌ها در خطر از دست دادن موقعیت خود در بین 8 تیم برتر جدول هستند و برای جلوگیری از این اتفاق، شاگردان اوزونیدیس امیدوار هستند تا بتوانند برابر استقلال خوزستان در بازی فردا پیروز شوند. البته که بدون‌شک محرومیت و 4 اخطاره‌شدن روبرتو تورس می‌تواند روی کیفیت فنی سرمه‌ای‌پوشان در جدال با حریف اهوازی تاثیرگذار باشد.

استقلال خوزستان هفته گذشته بردی ارزشمند را در داربی خوزستان برابر صنعت‌نفت به‌دست آورد و حالا آبی‌پوشان اهوازی در فاصله 3 امتیازی تا منطقه خطر قرار دارند. شاگردان سیروس پورموسوی که به دنبال ایجاد حاشیه‌ای امن برای خود هستند و تلاش‌شان بر این است تا بتوانند بیش از پیش شانس‌شان برای بقا در لیگ برتر را ادامه بدهند، در سیرجان امید دارند که بتوانند پنجمین برد فصل خود را به‌دست آورند تا در صورت لغزش احتمالی فولاد بتوانند هفته بیست‌وچهارم را در رتبه سیزدهم جدول به پایان برسانند و بیش از پیش امیدهایشان برای بقا در لیگ برتر افزایش پیدا کند.

2 تیم در طول تاریخ لیگ برتر و لیگ آزادگان 3 رویارویی با یکدیگر داشته‌اند که نبرد اول آن‌ها با برد تیم سیرجانی و دوئل دوم‌شان هم با برتری تیم استقلال خوزستان به پایان رسید. تنها رویارویی آن‌ها در لیگ برتر با تساوی 1-1 به پایان رسید و حالا باید فردا برای چهارمین‌بار مقابل هم صف‌آرایی کنند. محمدرضا تارخ از سوی کمیته داوران به عنوان داور اول نبرد تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان که قرار است فردا به میزبانی ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شود، انتخاب شده است.

ترکیب احتمالی گل‌گهر سیرجان

محمدرضا اخباری، سامان فلاح، علیرضا آرتا، بهنام برزای، ابوالفضل رزاق‌پور، قائم اسلامی‌خواه، مهدی ممی‌زاده، مسعود زائرکاظمینی، علیرضا کوشکی، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان

فرزین گروسیان، عثمان اندونگ، دوستونبک تورسونوف، سعید ایران‌خواه، علی هلیچی، حسن شوشتری، محمد آبشک،ساویو روبرتو، جواد آقایی‌پور، پیمان رنجبری و آسو رستم


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری