football360 logo

همسایه‌های جدولی به هم رسیدند؛ چشم به راه داربی کوچک تهران در پاس قوامین

30 فروردین 1403 ساعت 11:006 نظر
2 تیم تهرانی قرار است امروز در اولین بازی هفته بیست‌وچهارم به مصاف هم بروند.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران از امروز (پنجشنبه) آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت. در اولین مسابقه از هفته جدید لیگ برتر، قرار است 2 تیم تهرانی به مصاف هم بروند؛ پیکان و هوادار. جالب آنکه در کنار حساسیتی که این مسابقه به عنوان داربی کوچک تیم‌های تهرانی دارد، حساسیت مضاعف نبرد شاگردان رضا عنایتی و مسعود شجاعی به‌واسطه همسایگی 2 تیم در جدول رده‌بندی در رتبه‌های یازدهم و دوازدهم جدول است.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران (پنجشنبه سی‌ام فروردین‌ماه - ساعت 16:30)

پیکان تهران - هوادار تهران

داور: فرزاد منصوری

ورزشگاه پاس قوامین تهران

خودروسازان در نیم‌فصل دوم با هدایت رضا عنایتی عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشته‌اند و کسب 13 امتیاز از 8 مسابقه باعث شده تا پیکانی‌ها در جمع 4 تیم برتر نیم‌فصل دوم قرار گیرند. کسب 3 برد در 5 بازی اخیر نشان از آمادگی بالای شاگردان رضا عنایتی دارد و آن‌ها که به دنبال کسب رتبه‌ای تک‌رقمی در جدول هستند، امیدشان به کسب پیروزی در داربی کوچک تهران است تا بتوانند گامی بلند در مسیر تک‌رقمی‌شدن رتبه‌شان بردارند و از هوادار در جدول سبقت گیرند.

شاگردان مسعود شجاعی در تیم هوادار، روزهای پرنوسانی را در لیگ بیست‌وسوم می‌گذرانند و بعد از 2 باخت پیاپی، آن‌ها در 3 بازی اخیرشان شکست‌ناپذیر بوده‌اند و توانسته‌اند 5 امتیاز به‌دست آورند. بنفش‌پوشان که هفته گذشته بردی ارزشمند را برابر گل‌گهر سیرجان به‌دست آورند، برای تثبیت جایگاه‌شان در رتبه یازدهم جدول و برداشتن گامی بلند به سوی تیم‌های نیمه بالای جدول، به دنبال کسب ششمین برد فصل هستند و امیدوارند که امروز بتوانند پیکان را در داربی کوچک تهران از پیش بردارند.

2 تیم در تاریخ لیگ برتر، 5 رویارویی رسمی با یکدیگر داشته‌اند که در این 5 مسابقه، 2 بار پیکانی‌ها توانسته‌اند پیروز شوند و 2 مسابقه هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده و تنها یک‌بار بنفش‌پوشان تهرانی موفق به کسب 3 امتیاز شده‌اند. کمیته داوران برای قضاوت داربی کوچک تهران به سراغ یک داور کمتر شناخته‌شده، رفته و قرار است فرزاد منصوری نبرد امروز شاگردان رضا عنایتی و مسعود شجاعی در تیم‌های پیکان و هوادار تهران را از ساعت 16:30 در ورزشگاه پاس قوامین تهران قضاوت کند.

ترکیب احتمالی پیکان تهران

محمد ناصری، محمد آژیر، دانیال جهانبخش، سامان نریمان‌جهان، محمد ستاری، فرشید اسماعیلی، مجتبی حق‌دوست، محمدحسین فلاح، محمدجواد آزاده، حامد پاکدل و علی قربانی

ترکیب احتمالی هوادار تهران

علیرضا حقیقی، مجتبی لطفی، مهدی عبدی، مرتضی منصوری، محسن سفیدچقایی، امین پورعلی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، مهدی گودرزی، یونس شاکری و امین قاسمی‌نژاد


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه پیکان تهران و هوادار تهران را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری