football360 logo

هشت چهره ویژه هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر؛ با حضور داریوش، عیسی و گوستاوو

30 فروردین 1403 ساعت 10:00126 نظر
هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر نیز چهره‌های ویژه‌ای دارد که می‌توانند در نتایج نهایی تاثیر بسزایی داشته باشند.

به گزارش فوتبال 360، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به اوج حساسیت خود رسیده و هفته بیست‌وچهارمِ آن طی روزهای پنجشنبه، جمعه و یکشنبه به انجام خواهد رسید. در این گزارش به معرفی چهره‌های ویژه هر بازی می‌پردازیم.

پیکان - هوادار: داریوش شجاعیان

داربی کوچک تهران بین 2 تیم همسایه و اوج‌گرفته این هفته‌ها یعنی پیکان و هوادار برگزار می‌شود. در این مسابقه داریوش شجاعیان جزو مهره‎‌‌های خاص خواهد بود. بازیکن باتجربه بنفش‌پوش‌ها که زیرنظر مسعود شجاعی روزهای شیرینی را پشت سر می‌گذارد. او پس از زدن 2 گل در اهواز، مقابل گل‌گهر نیز گل سه امتیازی تیمش را به‌ثمر رساند و حالا رضا عنایتی برای مهار هافبک اسبق استقلال باید تدابیر ویژه‌ای بیندیشد. در ترکیب خودروسازان نیز علی قربانی در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده آماده بوده و به دنبال بهبود آمار خود است.

گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان: سعید سحرخیزان

سه هفته بدون برد برای گل‌گهر باعث شده تا اختلاف این تیم با ملوان در رده پنجم بیش‌تر شده و خطر تیم‌های هفتم وهشتم نیز بیش از پیش حس شود. در دیدار تیم سیرجانی با میهمانش استقلال خوزستان، خبری از روبرتو تورس هم نیست و این هافبک اسپانیایی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. در چنین شرایطی نقش بازیکنی چون سعید سحرخیزان ویژه خواهد بود. مهاجم جوانی که برای بازگشت به روند خوب چند هفته قبل نیاز به گلزنی دارد. در ترکیب تیم تحت هدایت سیروس پورموسوی آسو رستم و عیسی اندونگ به ترتیب در خط حمله و دفاع، بازیکنان ارزشمند و تاثیرگذاری به حساب می‌‎آیند.

صنعت‌نفت آبادان - پرسپولیس تهران: عیسی آل کثیر

با گلی سه امتیازی به استقبال تیم اسبق خود می‌آید. صحبت از عیسی آل کثیر است. مهاجم کهنه‌کار پرسپولیس که سال‌ها برای تیم‌های جنوبی از جمله صنعت‌نفت بازی کرده و حالا باید مقابل این تیم صف‌آرایی کند. اوسمار ویرا به خوبی می‌داند که طلایی‌پوشان در این هفته‌ها برای فرار از سقوط، تیم بسیار خطرناکی هستند و سپاهان را در ورزشگاه تختی آبادان از پیش رو برداشتند. عیسی با توجه به آشنایی‌اش با اتمسفر آبادان، شانس بالایی برای گلزنی مجدد خواهد داشت. در تیم فراز کمالوند بوبکار تراوالی و طالب ریکانی روی فرم خوبی قرار دارند.

نساجی مازندران - تراکتور تبریز: محمد عباس‌زاده

محمد عباس‌زاده مهره ویژه این بازی است. مهاجم 33 ساله نساج‌ها که فصل خوبی را پشت سر نگذاشته و حالا با توجه به در دسترس نبودن بازیکنانی چون محمدرضا آزادی (محرومیت) و آریا برزگر (مصدومیت) باید در خط حمله از ابتدا به میدان برود. او سابقه حضور در جمع تی‌تی‌ها را دارد و در اولین بازی پس از رفتن پاکو خمس، باید از این تیم پذیرایی کند. نساجی طی سه هفته اخیر گل نزده و نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه خانگی دارد تا دیگر قعرنشین جدول نباشد.

استقلال تهران - شمس‌آذر قزوین: گوستاوو بلانکو

این‌قدر در نیم‌فصل دوم روی فرم بوده و نمایش تحسین‌برانگیزی داشته که نتوانیم به نام دیگری جز گوستاوو بلانکو فکر کنیم. بازیکنی که در 2 بازی اخیر هر سه گل استقلال را وارد دروازه حریفان کرده است. به جز او ابوالفضل جلالی نیز شرایط بسیار خوبی دارد و می‌تواند بازیکنی تعیین‌کننده برابر تیم جذاب سعید دقیقی باشد.

فولاد خوزستان - مس رفسنجان: لوسیانو پریرا

مهاجم تمام‌نشدنی لیگ برتر ایران جدالی خاص را پیش روی خود دارد. شیمبا پس از ترک مس رفسنجان بار دیگر به فولاد برگشته اما با روزهای طلایی خود فاصله زیادی گرفته است. عبدالله ویسی در این روزهای حساس روی شم گلزنی بالای شیمبا حساب ویژه‌ای باز کرده و باید دید این مهاجم 40 ساله در مصاف با تیم سابق خود چه نمایشی خواهد داشت.

ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک: محمدحسین اسلامی

در بازی با تراکتور بار دیگر به همه اثبات کرد، پتانسیل فراوانی دارد و باید جدی‌تر به او توجه داشت. محمدحسین اسلامی، هافبک تهاجمی ذوب‌آهن، در دیدار خانگی مقابل آلومینیوم باید به همراه دیگر بازیکنان تیم سفیدوسبزپوش تلاش کند تا پس از مدت‌ها این تیم را به دومین برد خانگی در لیگ 23 برساند. اسلامی می‌تواند در پست شماره 10 به آلومینیوم ضربه بزند.

ملوان بندرانزلی - سپاهان اصفهان: رضا جعفری

در بازی رفت ستاره میدان بود و در این هفته‌ها مجددا به روزهای خوبش نزدیک شده است. رضا جعفری در جدال جذاب ملوان و سپاهان که از نظر جدولی هم اهمیت فراوانی دارد، چهره‌ای ویژه است و طلایی‌پوشان برای اینکه به سرنوشت دیدار رفت دچار نشوند، باید نگاه متمرکزی به او داشته باشند و اجازه ایجاد ارتباط بین جعفری و دیگر عناصر تهاجمی را ندهند. بازیکنی که هم در قامت پاس گل‌دهنده و هم به عنوان گل‌زن می‌تواند به قوهای سپید یاری برساند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری