football360 logo

شکایت از رئیس لالیگا؛ احتمال محرومیت تباس

29 فروردین 1403 ساعت 23:106 نظر
احتمال دارد خاویر تباس با محرومیت روبه‌رو شود.

به گزارش فوتبال 360، طبق آخرین اخبار منتشر شده در اسپانیا، خاویر تباس، رئیس لالیگا ظاهرا در معرض خطر تعلیق توسط دادگاه اداری ورزشی (TAD) پس از شکایت باشگاه رئال مادرید قرار دارد.

احتمال محرومیت

به نقل از Relevo، تباس به عنوان یک اقدام پیشگیرانه توسط TAD، بالاترین نهاد اداری در اسپانیا، طی این هفته تعلیق خواهد شد.

عنوان شده مشکلات تباس به شکایتی که رئال مادرید در مورد قرارداد CVC ارائه کرده، مربوط می‌شود. طبق این قرارداد 38 تیم از 42 تیم لالیگا قراردادی برای فروش 10 درصد از حق پخش تلویزیونی خود در 50 سال آینده امضا می‌کنند‌ لوس بلانکوس مدعی شده روند فراخوان مجمع و رای گیری به درستی انجام نشده  و بر اساس این گزارش، تباس باید به زودی تعلیق شود. TAD تحقیقاتی را آغاز خواهد کرد و گفته می‌شود دولت، تباس را محروم می‌کند.

شکایت از پرس

رئیس لالیگا اخیرا از اینکه فلورنتینو پرس، رئیس رئال مادرید، قدرت بیش از حدی دارد، شکایت کرده است. لالیگا همچنین در مورد شکایات رئال مادرید در مورد دسترسی اپراتورهای تلویزیونی و قرارداد CVC در بسیاری از پرونده‌های حقوقی برنده شده اما تباس با یک تعلیق قریب الوقوع روبه‌رو خواهد شد.

در پس زمینه این جنگ، قدرت فوتبال اسپانیاست. تباس اغلب مخالفت شدیدی با شکایت از سوپرلیگ و همچنین شکایت رئال مادرید در مورد داوران ارائه می‌کند که اولی اولویت پرس است. با این وجود تاکنون هیچ رسانه دیگری خبر محرومیت او را تایید نکرده و لالیگا هنوز اظهار نظری نداشته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری