football360 logo

مرور آمار پیش‌بینی در هفته بیست‌وسوم؛ نتیجه باورنکردنی در تبریز

29 فروردین 1403 ساعت 22:3019 نظر
تنها ۴ نفر نتیجه دقیق بازی تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان را درست پیش‌بینی کردند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، هفته بیست‌وسوم پیش‌بینی لیگ برتر فوتبال ایران، با در نظر گرفتن دیدار معوقه سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان با انجام ۹ بازی دنبال شد. در این هفته ۱۶۳ هزار کاربر در پیش‌بینی شرکت کردند و بیشترین امتیاز کسب شده در این هفته ۷۱ امتیاز بود که به معنای آن است هیچ کاربری بیش از ۶ پیش‌بینی دقیق درست از نتایج این هفته نداشته است.

بردهای قابل پیش‌بینی سرخابی

فرم خوب استقلال و پرسپولیس در هفته‌های اخیر باعث شده تا پیش‌بینی پیروزی این تیم‌ها کار ساده‌ای باشد. ۸۰ درصد کاربران برد پرسپولیس برابر ملوان را حدس زده بودند که بالاترین میزان از پیش‌بینی نتایج کلی در این هفته است. کاربران از این بازی بیشترین امتیاز را کسب کردند و به طور متوسط ۵.۹ نصیب‌شان شد. استقلال رکورددار بیشترین پیروزی یک بر صفر در این فصل است و در این هفته این نتیجه را برابر آلومینیوم اراک به دست آورد که ۲۹ درصد آن را حدس زده بودند که بالاترین مقدار از پیش‌بینی دقیق نتایج این هفته است.

ذوب‌آهن، شگفتی‌ساز بزرگ هفته

نتیجه عجیب این هفته در تبریز رقم خورد؛ جایی‌که ذوب‌آهن بهترین تیم این فصل در بازی‌های خارج از خانه، سنگین‌ترین شکست خانگی تراکتور در تاریخ لیگ برتر را رقم زد. تنها نزدیک ۳ درصد پیروزی ذوب‌آهن را حدس زده بودند که کمترین مقدار از پیش‌بینی کلی نتایج این هفته است. اتفاق عجیب‌تر اما در پیش‌بینی نتیجه دقیق این بازی افتاد؛ جایی‌که از ۱۴۰ هزار کاربری که نتیجه این بازی را حدس زده بودند، تنها ۴ نفر رای به پیروزی ۴ بر یک ذوب‌آهن دادند. کمترین امتیاز کسب شده در این هفته در این مسابقه که کاربران به طور میانگین ۲.۰۸ امتیاز از این بازی گرفتند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری