football360 logo

بازی معوقه رم، شاید 25 آوریل برگزار شود؛ 18 دقیقه‌ای که تقویم را به هم ریخت!

29 فروردین 1403 ساعت 10:374 نظر
دیدار معوقه رم و اودینزه از دقیقه 72 و به مدت 18 دقیقه از سر گرفته خواهد شد.
به گزارش فوتبال 360، رم پس از غلبه بر میلان در بازی دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، امید دارد بازی دور برگشت به میزبانی پایتخت را با پیروزی پشت سر بگذارد و با غلبه بر رقیب هموطنش، راهی جمع 4 تیم برتر سطح دوم فوتبال اروپا شود.
رم که در فاصله 2 دیدار رفت و برگشت اروپایی قرار بود روز شنبه از چارچوب دیدارهای هفته سی‌ودوم سری آ فوتبال ایتالیا میهمان اودینزه باشد در این دیدار ابتدا از رقیب در خطر سقوط پیش افتاد اما دقیقه 64 با گل لوکاکو به بازی برگشت و تنها 8 دقیقه پس از به تساوی کشیده شدن کار، به سبب مصدومیت نگران‌کننده اوان اندیکا بازی متوقف شد و پس از بیش از 10 دقیقه تاخیر، داور دیدار حکم به ناتمام ماندن دیدار داد تا بازی در زمانی دیگر و پس از بازیابی روحیه بازیکنان از سر گرفته شود.
3 امتیاز حساس، فعلاً روی هوا
قرار بر این است بازی از همان دقیقه 72 ادامه یابد و بازیکنان در تاریخی مشخص به میزبانی همان استادیوم، 18 دقیقه باقی مانده را ادامه دهند تا تکلیف نتیجه این دیدار مشخص شود. دیدار برای هر 2  تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. رم برای حضور در رتبه چهارم جدول رده‌بندی به این 3 امتیاز احتیاج خواهد داشت تا به فاصله یک امتیازی بولونیا برسد و  اودینزه در صورت نگه داشتن 3 امتیاز در خانه، فاصله‌اش تا منطقه سقوط از سری آ به 4 امتیاز افزایش می‌یابد.
در غیر این صورت، اودینزه در یک قدمی منطقه بازگشت به سری بی در فصل آینده باقی می‌ماند و سوال اینجاست بازی در چه تاریخی قرار است از سر گرفته شود؟ آن هم به گونه‌ای که تقویم فشرده مسابقات به رم و سایر تیم‌ها آسیب نزند!  به احتمال فراوان 18 دقیقه باقی مانده روز 25 آوریل برگزار می‌شود  چون آن روز، جدول برنامه بازی‌های سری آ خالی از دیدار است.
25 آوریل روز مناسبی است؟
روز 23 آوریل، لاتسیو در دور برگشت نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایتالیا میزبان یوونتوس است و یک روز بعد، دیگر دیدار میان آتالانتا و فیورنتینا به میزبانی برگامو برگزار می‌شود. در این میان، روز پنجشنبه 25 آوریل برای برگزاری این دیدار مناسب به نظر می‌رسد. همه چیز اما به صعود یا عدم صعود رم به نیمه‌نهایی لیگ اروپا بستگی دارد.
نیمه‌نهایی لیگ اروپا  به‌ ترتیب روزهای دوم و نهم می برگزارمی‌شود. در این میان، رم روز 22 آوریل باید به مصاف بولونیا برود و دیدار هفته بعدی تیم مقابل ناپولی، برای روز 28 آوریل زمان‌بندی شده است؛  تنها 3 روز استراحت پیش و پس از ادامه بازی مقابل اودینزه!
15 می، گزینه جایگزین
همچنین اگر بنا به هر دلیلی انجام بازی روز 25 آوریل میسر و مورد توافق نباشد، گزینه  جایگزین سازمان سری آ برای زمان‌بندی برگزاری ادامه بازی، روز 15 می خواهد بود. همزمان، فینال جام حذفی ایتالیا برگزار خواهد شد و از بابت تقویم مسابقات، خللی در برگزاری مسابقه ایجاد نمی‌شود. 15 می، یک هفته قبل از برگزاری فینال لیگ اروپا به‌عنوان آخرین بازی فصل است که به میزبانی دوبلین برگزار خواهد شد و رم یکی از مدعیان حضور در دیدار فینال به حساب می‌آید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری