football360 logo

ساکت به دنبال 3 امتیاز حیاتی برابر تیم محبوبش؛ موتور تراکتور با نصرتی روشن می‌شود؟

30 فروردین 1403 ساعت 14:3018 نظر
یکی از جدال‌های حساس هفته بیست‌وچهارم فردا (جمعه) در قائمشهر میان تیم‌های نساجی و تراکتور تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبال 360، دیدارهای بیست‌وچهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران قرار است امروز (پنجشنبه) آغاز و فردا (جمعه) پیگیری شود. ضمن آنکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، پرونده این هفته از رقابت‌ها روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه بسته خواهد شد. در دومین روز از فعالیت هفته بیست‌وچهارم، تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز باید در حالی به مصاف هم بروند که مازنی‌ها برای بقا در لیگ برتر و تراکتوری‌ها برای بقا در کورس مدعیان نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز دارند.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران (جمعه سی‌ویکم فروردین‌ماه - ساعت 16:30)

نساجی مازندران - تراکتور تبریز

داور: علی صفایی

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

نساجی در 5 مسابقه اخیرش با هدایت ساکت الهامی توانسته 5 امتیاز به‌دست آورد اما با این وجود، آن‌ها صرفاً به لطف موفقیت در بازی رودررو برابر حریف آبادانی در قعر جدول لیگ بیست‌وسوم حضور ندارند و فاصله‌شان تا منطقه امن جدول، 3 امتیاز است. مازنی‌ها که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند، برای افزایش امیدواری‌هایشان در مسیر ماندن در سطح اول فوتبال ایران، نیاز مبرمی به کسب پیروزی در دیدار خانگی برابر تراکتور دارند؛ آن‌هم در حالی‌که هر 3 پیروزی این فصل نساجی در دیدارهای خانگی به‌دست آمده و قرمزپوشان قائمشهری امیدوارند که چهارمین برد فصل خود را هم بتوانند در مصاف خانگی برابر تراکتور جشن بگیرند تا فاصله‌شان با منطقه امن جدول را کاهش دهند. البته که غیبت 5 بازیکن کلیدی نساجی باعث شده تا ساکت الهامی برای چینش ترکیب موردنظرش دچار چالش شود.

تراکتوری‌ها هفته پرماجرا و عجیبی را پشت سر گذاشتند؛ از شکست خانگی 4گله مقابل ذوب‌آهن تا جدایی توافقی پاکو خمس. همین مسئله باعث شده تا شرایط برای سرخ‌پوشان تبریزی که در 3 بازی اخیرشان در لیگ برتر پیروز نشده‌اند، پیچیده شود. آن‌ها فردا با هدایت محمد نصرتی در قائمشهر برابر نساجی به میدان می‌روند و هدف‌شان این است که بتوانند با کسب 3 امتیاز جدال برابر نساجی هم به روند تیره‌روزی‌های خود پایان بدهند و هم بتوانند رتبه سوم جدول را از سپاهان پس بگیرند و چشم امید به لغزش احتمالی سرخابی‌های پایتخت داشته باشند.

سرخ‌پوشان تبریزی در 5 رویارویی اخیرشان با نساجی کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته‌اند و 3 برد در 5 مسابقه قبلی در کارنامه تراکتوری‌ها دیده می‌شود و نساجی توانسته تنها یک‌بار به پیروزی برسد و یک نبرد 2 تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. جالب آنکه هیچ‌گاه در تاریخ لیگ برتر، نبردهای 2 تیم بدون گل نبوده و حالا باید دید در مسابقه فردا تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز که با قضاوت علی صفایی به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد، چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

ترکیب احتمالی نساجی مازندران

لوآن پولی، امیرمحمد هوشمند، امیرحسین سام‌دلیری، سعید غلامعلی‌بیگی، سعید آقایی، منصور باقری، اسماعیل بابایی، مهرداد عبدی، محمدرضا عباسی، حسین زامهران و محمد عباس‌زاده

ترکیب احتمالی تراکتور تبریز

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، مهدی حسینی، صفا هادی، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه نساجی مازندران و تراکتور تبریز را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری