football360 logo

در انتظار داربی جذاب صنعتی‌ها در اهواز؛ سپاهانی‌ها سابق نمی‌خواهند ببازند!

31 فروردین 1403 ساعت 11:1514 نظر
تیم‌های فولاد خوزستان و مس رفسنجان امشب در جریان رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ قرار است طی 3 روز برگزار شود و بعد از آنکه مسابقات روز گذشته افتتاح شد، ادامه دیدارها قرار است امشب به انجام برسد که آخرین مسابقه روز دوم هفته بیست‌وچهارم، تیم‌های فولاد خوزستان و مس رفسنجان باید برابر هم صف‌آرایی کنند؛ آن‌هم در حالی‌که فولادی‌ها به دنبال دور شدن از منطقه خطر جدول هستند و در طرف مقابل، مسی‌ها برای رسیدن به رتبه‌ای تک‌رقمی در جدول تلاش می‌کنند.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران (جمعه سی‌ویکم فروردین‌ماه - ساعت 18:10)

فولاد خوزستان - مس رفسنجان

داور: امیر ایار

ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

فولاد روزهای بحرانی را در لیگ بیست‌وسوم پشت سر می‌گذارد و قرمزپوشان اهوازی در 6 بازی اخیر خود نتوانسته‌اند پیروز شوند و همین مسئله باعث شده تا فاصله آن‌ها با منطقه قرمز جدول به 5 امتیاز کاهش پیدا کند. با وجود تغییر در کادرفنی، عبدالله ویسی هم نتوانسته طلسم نبردن‌های فولاد را بشکند و در 3 بازی اخیر، قرمزپوشان اهوازی تنها 2 امتیاز با هدایت ویسی به‌دست آورده‌اند. با توجه به سیر صعودی استقلال خوزستان در هفته‌های گذشته، شاگردان ویسی برای تثبیت موقعیت خود در رتبه سیزدهم جدول و افزایش امیدهایشان در مسیر بقا در لیگ برتر در مسابقه خانگی امشب به دنبال کسب 3 امتیاز هستند تا بتوانند حاشیه امن مناسبی برای خود ایجاد کنند.

مسی‌ها بعد از روی کار آمدن محرم نویدکیا، روزهای بدون باختی را پشت سر می‌گذارند و در 9 بازی اخیرشان در لیگ برتر و جام حذفی شکست‌ناپذیر بوده‌اند و با احتساب دیدار پایانی نیم‌فصل نخست برابر پرسپولیس، حالا مسی‌ها در 10 مسابقه قبلی‌شان باختی را تجربه نکرده‌اند. نارنجی‌پوشان که به دنبال رتبه‌ای تک‌رقمی در جدول هستند، فاصله‌شان با ذوب‌آهن و آلومینیوم تنها 3 امتیاز است و با توجه به جدال رودرروی این 2 تیم در هفته جاری، مسی‌ها به دنبال کسب 3 امتیاز در اهواز هستند تا رتبه خود را در جدول رده‌بندی تک‌رقمی کنند.

نارنجی‌پوشان در 4 رویایی اخیرشان مقابل فولاد خوزستان شکست‌ناپذیر بوده‌اند و 2 برد و 2 تساوی به‌دست آورده‌اند و بیش از 2 سال از آخرین برد فولاد مقابل مس که در دور رفت لیگ بیست‌ویکم به‌ثبت رسید، می‌گذرد و حالا آن‌ها به دنبال طلسم‌شکنی هستند. امیر ایار از سوی کمیته داوران به عنوان داور اول نبرد تیم‌های فولاد خوزستان و مس رفسنجان انتخاب شده و باید نبرد امشب شاگردان عبدالله ویسی و محرم نویدکیا را که از ساعت 18:10 در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز آغاز خواهد شد، قضاوت کند.

ترکیب احتمالی فولاد خوزستان

شهاب گردان، جفرسون باهیا، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، لوکاس کاندیدو، حمید بوحمدان، محمد علی‌نژاد، علی شجاعی، ساسان انصاری و ابراهیم حصار

ترکیب احتمالی مس رفسنجان

حامد لک، رامتین سلیمان‌زاده، محمد نژادمهدی، حسن جعفری، میثم تیموری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، رضا دهقانی، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه فولاد خوزستان و مس رفسنجان را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری