football360 logo

اخباری علیه پایان تیره‌روزی‌های گل‌گهر؛ آبی‌های اهوازی در لحظه آخر از شکست گریختند!

30 فروردین 1403 ساعت 19:4523 نظر
دومین مسابقه هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر هم با تساوی 2-2 به پایان رسید و برنده نداشت.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (پنجشنبه) با برگزاری داربی کوچک تهران آغاز شد که هوادار با 2 گل از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه، خودروسازان بازگشتی درخشان به بازی داشتند و توانستند مسابقه را به تساوی بکشانند تا اولین مسابقه هفته جدید لیگ برتر با تساوی 2-2 به پایان برسد. پیش از آنکه نبرد حساس صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران آغاز شود، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که 2 تیم در این مسابقه نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز داشتند.

بازگشت 2 دقیقه‌ای و ماورایی استقلالی‌ها در سیرجان!

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت 17:45 در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان با قضاوت محمدرضا تارخ کار خود را آغاز کردند. سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی که 3 بازی اخیر خود در لیگ برتر را با شکست به پایان رسانده بودند، در بازی امروز، نمایشی تهاجمی در نیمه نخست داشتند و مالک توپ‌ومیدان بودند و امید داشتند که بتوانند با حملات پردامنه روی دروازه استقلال خوزستان به گل برتری برسند اما تلاش‌هایشان راه به جایی نبرد و مصاف 2 تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان اوزونیدیس در نیمه دوم هم با سیمایی تهاجمی پا به میدان مسابقه گذاشتند و بعد از چند فرصت‌سوزی، سرانجام سعید سحرخیزان توانست در دقیقه 56 قفل دروازه استقلال خوزستان را بشکند تا سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی با یک گل از حریف خود پیش بیفتند. بعد از گلزنی سحرخیزان، سرمه‌ای‌پوشان به نمایش مالکانه خود ادامه دادند و تلاش‌شان بر این بود که از برتری‌شان حراست کرده و 3 امتیاز مسابقه خانگی را حفظ کنند.

قائم اسلامی‌خواه با شوتی پرقدرت در دقیقه 89 توانست اختلاف را به 2 گل برساند و به نظر می‌رسید که برتری گل‌گهری‌ها در مسابقه امروز مسجل شده اما در وقت‌های اضافی معادلات خلاف آنچه تصور می‌شد، رقم خورد؛ به‌طوری‌که ابتدا روی ضربه آسو رستم و اشتباه ناباورانه محمدرضا اخباری، توپ در دقیقه (2+90) وارد دروازه گل‌گهر شد و محمود مطلق‌زاده هم روی پاس ساویو روبرتو در دقیقه (4+90) گل تساوی را به‌ثمر رساند تا دومین مسابقه هفته بیست‌وچهارم هم با تساوی 2-2 به پایان برسد و گل‌گهری‌ها 2 امتیاز ارزشمند را در خانه از دست بدهند.

سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی که برای چهارمین بازی پیاپی ناکام در کسب پیروزی بودند، با تساوی در مسابقه امروز 34 امتیازی شدند و در رتبه ششم جدول جایگاه‌شان تغییری نکرد. آبی‌پوشان اهوازی هم با کسب امتیازی ارزشمند در سیرجان، شمار امتیازات خود را به عدد 20 رساندند و توانستند موقعیت‌شان در جایگاه چهاردهم تثبیت کنند. گل‌گهر در بازی بعدی خود روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی میهمان فجرسپاسی شیراز است و استقلال خوزستان هم دیدار بعدی خود را روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه در لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی برگزار می‌کند. در آخرین مسابقه از روز نخست هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، پرسپولیس تهران از ساعت 19 در آبادان به مصاف صنعت‌نفت رفته است.


خلاصه بازی گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری