football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، پنجشنبه 18 آوریل؛ زنده باد پادشاه!

30 فروردین 1403 ساعت 21:04
کریس رونالدو باشگاه یوونتوس را به پرداخت 9.7 میلیون یورو بابت دستمزد دوران کرونا محکوم کرد.
به گزارش فوتبال 360، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و پس از مسجل شدن صعود پاریس و دورتموند به نیمه‌نهایی، همزمان با حذف بارسلونا و اتلتیکو مادرید، شب گذشته فوتبال انگلیس شبی تلخ را سپری کرد.
آرسنال که امید به برتری خارج از خانه داشت، مقابل بایرن‌مونیخ در باواریا زمین‌گیر شد و رئال مادرید موفق شد منچسترسیتی را در استادیوم اتحاد پس از ضربات پنالتی پشت سر گذاشته، به نیمه‌نهایی برسد. بر این اساس رویای تکرار سه‌گانه برای منچسترسیتی بر باد رفت تا این تیم صرفاً امیدوار به تکرار دو گانه داخلی باشد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
پنجشنبه شب دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز به پایان خواهد رسید تا 4 تیم نهایی حاضر در سطح دوم و سوم فوتبال باشگاهی اروپا نیز مشخص شوند که امید فوتبال انگلیس به وستهام و لیورپول خواهد بود تا ماموریت دشوار بقا در مسابقات پس از شکست در بازی دور رفت را به سرانجام برسانند.
نشریه دیلی اکسپرس در واکنش به اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا، ضمن انتشار تصویر مستاصل کوین دی‌بروینه از تیتر «سیتی بهای مماشات و فرصت‌سوزی را در ضربات پنالتی به رئال مادرید پرداخت کرد» استفاده برد.

«دردِ جانکاهِ رئال» تیتر انتخابی دیلی میل بود که در ادامه نوشت: «سیتی و آرسنال از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند اما حداقل جود بلینگام و هری کین هنوز فرصت قهرمانی در این مسابقات را خواهند داشت.»

استار اسپورت با تیتر «درد واقعی» نسبت به شیوه پنالتی زدن برناردو سیلوا واکنش نشان داد.

دیلی تلگراف نیز ضمن اشاره به حذف همزمان آرسنال و منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا با نتایجی نزدیک، تیتر «بداقبالی به توان 2» را منتشر کرده است.

اکیپ فرانسه در واکنش به صف‌آرایی امشب مارسی و بنفیکا، تیتر «همه کارت‌ها در دست!» را منتشر کرده که اهالی ولودروم باید برای صعود به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا امشب مقابل بنفیکا شکست یک گله بازی دور رفت را جبران کنند.

جراید اسپانیایی جملگی به مصاف رئال مادرید و منچسترسیتی اشاره داشته‌اند و درحالی که اسپورت چاپ بارسلون، در حمایت از پپ گواردیولا تیتر «باور نکردنی» را انتخاب کرد، مارکا با جمله «زنده‌باد پادشاه» به صعود رئال مادرید به نیمه‌نهایی و غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی واکنش نشان داد.



آ اس نیز با تیتر «مادرید هرگز نمی‌میرد» یادآور شد هرگز در لیگ قهرمانان اروپا، نباید پرافتخارترین تیم تاریخ را دست‌کم گرفت.

کیکر آلمان، صعود نمایندگان فوتبال این کشور در لیگ قهرمانان اروپا به جمع 4 تیم برتر را بازتاب داده است و در این باره، از تیتر «جشن و سرور باشد!» استفاده کرده است.

در ایتالیا، ایل رومانیستا با تیتر «در جست‌وجوی خوشبختی» به استقبال مصاف حساس میلان و رم در دور برگشت لیگ اروپا رفته است و گاتزتا دلوسپرت تیتر «زیبای جام» را در این باره انتخاب کرده است.



کوریره دلوسپرت ضمن اشاره به دیدارهای حساس امشب تیم‌های ایتالیایی در لیگ اروپا و کنفرانس لیگ، از پیروزی رونالدو در دادگاه شکایت علیه یوونتوس خبر داده است.

رونالدو موفق شد سرانجام یوونتوس را بابت پرداخت 50% مبلغ دستمزدش در دوران پاندمی کرونا ویروس محکوم کند که این مبلغ بالغ بر 9.7 میلیون یورو ارزش دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری