football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، چهارشنبه 17 آوریل؛ رانده شده!

29 فروردین 1403 ساعت 16:20
حذف اتلتیکو و بارسلونا، رویای نیمه‌نهایی تمام اسپانیایی را بر باد داد.
به گزارش فوتبال 360، حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا و عدم موفقیت اتلتیکو از بابت صعود به جمع 4 تیم نهایی مسابقات، با وجود برتری دو تیم در بازی دور رفت، تراژدی بزرگی برای فوتبال اسپانیا بود که رویای حضور بیش از یک تیم اسپانیایی در نیمه‌نهایی این دوره مسابقات را با خود داشت.
پیش از آغاز دور برگشت این مرحله، جملگی جراید فوتبال اسپانیا برای صعود هر دو تیم بارسلونا و رئال مادرید لحظه شماری می‌کردند اما پاریس و دورتموند رویای اسپانیایی را بر باد داده و حالا تنها امید فوتبال اسپانیا برای پیش‌روی تا دیدار نهایی، همان همیشگی، رئال مادرید است.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
رئال مادرید امشب امیدوار خواهد بود از خانه سیتیزن‌ها سربلند خارج شده و مدافع عنوان قهرمانی را از دور مسابقات کنار بزند تا از تاریخ‌سازی منچسترسیتی جلوگیری به عمل آورد. سیتیزن‌ها امشب امید به تاریخ‌سازی جلوتر از رئال مادرید و جملگی بزرگان فوتبال اروپا خواهند داشت تا در قامت نخستین تیم تاریخ که از سه‌گانه‌اش دفاع می‌کند، در تاریخ جاودانه شوند.
نشریه میرر نوشته است: «شیر به انتظار تیم‌های انگلیسی! هری کین و جود بلینگام، امشب برای بقا در لیگ قهرمانان اروپا چاره‌ای جز تجربه پیروزی مقابل آرسنال و منچسترسیتی نخواهند داشت.»

دیلی تلگراف نوشته هری کین به انتظار انتقام از آرسنال است و در بخش دیگر، از درخشش کیلیان امباپه مقابل تیم بی‌دفاع و 10 نفره بارسلونا تمجید کرده است.

اکیپ فرانسه تیتر «بارقه‌های امید» را برای پوشش پیروزی لذت‌بخش پاریس مقابل بارسلونا و صعود تیم فرانسوی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب کرده است.

مارکا در واکنش به شب فاجعه‌بار تیم‌های اسپانیایی نوشته است: «اتلتیکو در آلمان به مانع سرسخت دورتموند برخورد کرد و امباپه در شب تلخ مونجوییک، بارسلونا را قورت داد!»

آ اس با تیتر «امباپه بارسلونا را کشت!» از عملکرد مهاجم فصل آینده رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرده است.

اسپورت نیز در تکمیل تراژدی بارسلونا نوشته است: «بلوگرانا از لیگ قهرمانان اروپا رانده شدند.»

بیلت آلمان در واکنش به قهرمانی لورکوزن در بوندسلیگا و پایان سلطنت 11 ساله بایرن‌مونیخ، مصاحبه‌ای اختصاصی با اولیور کان ترتیب داده و نوشته است: «ورق زدن دفترچه خاطرات استاد!»

گاتزتا دلوسپرت پیروزی مقابل رم را تنها راه نجات پیولی از بابت عدم تجربه پایان همکاری با میلان دانسته است.

کوریره دلوسپرت یادداشتی در توصیف انقلاب یوونتوس با جیونتولی منتشر کرده و نوشته است: «تنها کوپمینرس برای به خدمت گرفتن در فصل آینده انتخاب نشده است؛ منتظر نام جدید باشید!»

این نشریه همچنین با تیتر «کودکان را زودهنگام به رختخواب نفرستید؛ مهم‌ترین بازی سال امشب برگزار می‌شود!» به استقبال شب جذاب لیگ قهرمانان اروپا رفته و برای مصاف رئال مادرید و منچسترسیتی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا لحظه‌شماری کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری