football360 logo

سهمیه پنجم فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا؛ مفت چنگ سری آ

31 فروردین 1403 ساعت 16:4028 نظر
۵ سهمیه برای سری آ در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا در نظر گرفته شده است.

به گزارش فوتبال 360، سری آ به دنبال عملکرد قابل قبول و درخشان نمایندگانش در میادین اروپایی، ۵  تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا  خواهد داشت. 

موفقیت در رقابت‌ها

با وجود اینکه هیچ نماینده‌ای از ایتالیا در مرحله یک‌چهارم نهایی بزرگترین تورنمنت اروپایی در این فصل وجود نداشت، آنها ۳ تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا و همچنین یک تیم در مرحله مشابه لیگ کنفرانس اروپا داشتند.

شانس موفقیت آن‌ها با رویارویی رم با میلان افزایش یافت زیرا به طور قطع یکی از این ۲ تیم به نیمه‌نهایی راه پیدا می‌کرد و پس از پیروزی قاطع ۳ بر یک رم در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت، مشخص شد تیم دانیله د روسی در مرحله نیمه‌نهایی حضور خواهد داشت. 

پیروزی غافلگیرکننده آتالانتا مقابل لیورپول، کمک بزرگی به این هدف کرد و همچنین امیدهای انگلیس برای رسیدن به سهمیه پنجم که تحت تأثیر حذف منچسترسیتی و آرسنال از لیگ قهرمانان اروپا و وستهام و لیورپول از لیگ اروپا بود هم بر باد رفت.

با برتی فیورنتینا در برابر ویکتوریا پلژن در لیگ کنفرانس، سهمیه پنجم سری آ برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا که از این به بعد با 36 تیم برگزار خواهد شد، قطعی شد.

سهمیه ششم

به شکل عجیبی، اگر رم یا آتالانتا در لیگ اروپا قهرمان شوند اما در سری آ موفق به کسب سهمیه نشوند، سری آ می‌تواند برای لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد ۶ سهمیه داشته باشد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری