football360 logo

رکوردی کم‌نظیر برای دفاع چپ استقلال؛ جلالی هم 4 تایی شد

31 فروردین 1403 ساعت 22:00201 نظر
ابوالفضل جلالی برای چهارمین بازی پیاپی موفق به دادن پاس گل برای استقلال شد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، استقلال با نتیجه 3 بر 2 موفق به پیروزی برابر شمس‌آذر قزوین شد. ۲ گل از ۳ پاس گل این تیم با پاس گل ابوالفضل جلالی شکل گرفت. دفاع چپ استقلال این روزها در اوج آمادگی به‌سر می‌برد. این بازیکن برای چهارمین بازی متوالی موفق به دادن پاس گل شد و با این آمار با رکورد تاریخ لیگ برتر برابر شد.

جلالی در کنار بزرگان

تا پیش از جلالی تنها ۶ بازیکن موفق به دادن پاس گل در ۴ بازی متوالی شده بودند که در بین آن‌ها نام بهترین پاسورهای تاریخ لیگ برتر هم دیده می‌شود. آرش رضاوند فصل گذشته در مقطعی تبدیل به مهره کلیدی در استقلال هجومی سا پینتو شده بود و ۴ بازی متوالی پاس گل داد. مهندس پرسپولیسی‌ها در لیگ هفدهم فصل درخشانی را پشت سر گذاشت. محسن مسلمان که در نهایت در آن دوره آقای پاس گل شد، در ۴ بازی پیاپی پاس گل داد. در لیگ چهاردهم جاسم کرار در استقلال و اسماعیل شریفات در فولاد خوزستان چنین آماری از خود به جای گذاشتند.

محمدرضا خلعتبری که رکورددار بیشترین پاس گل در تاریخ لیگ برتر است، بهترین عملکرد خود را در لیگ دوازدهم به‌ثبت رساند و در آن فصل ۴ بازی پیاپی پاس گل داد. خسرو حیدری بهترین پاسور استقلال در تاریخ لیگ برتر است و در لیگ نهم ۴ بازی متوالی پاس گل داد. ابوالفضل جلالی در بازی استقلال با تراکتور این فرصت را دارد در صورتی‌که باز هم پاس گل بدهد، اولین بازیکنی خواهد شود که در ۵ بازی پیاپی پاس گل داده است.

حالا جلالی بهترین پاسور لیگ است

از زمان حضور ریکاردو آلوز در فوتبال ایران، رکورد بیشترین پاس گل در انحصار هافبک پرتغالی تراکتور بود. جلالی با عملکرد تحسین‌برانگیز خود در هفته‌های اخیر به تعداد پاس گل ریکاردو آلوز، نزدیک و نزدیک‌تر شد تا اینکه در این هفته آلوز موفق به دادن پاس گل نشد و تعداد پاس گل این بازیکن در عدد ۸ ثابت باقی ماند و جلالی در بازی با شمس‌آذر ۲ پاس گل داد تا با سبقت از آلوز با 9 پاس گل در صدر جدول بیشترین پاس گل قرار گیرد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری