football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، جمعه 19 آوریل؛ پیولی پایان فصل جدا می‌شود

31 فروردین 1403 ساعت 22:19
پیروزی مقابل اینتر در داربی میلان نیز برای بقای استفانو پیولی کفایت نخواهد کرد.
به گزارش فوتبال 360، پایان رقابت‌های لیگ اروپا در مرحله یک چهارم نهایی، با حذف تیم‌های بنفیکا، میلان، لیورپول و وستهام همراه بود اما رم، لورکوزن، آتالانتا و مارسی جمع 4 تیم نهایی این مسابقات را تشکیل دادند.
رم که در بازی برگشت 10 نفره شده و با 2 گل از میلان پیش افتاده بود، توانست مقابل چشمان هواداران پرشمار حاضر در الیمپیکو مقاومت کند و از طرف مقابل در دیگر دیدار نیز روند شکست‌ناپذیری لورکوزن به لطف گل دقایق پایانی مقابل وستهام حفظ شد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
این تساوی برای لورکوزن علاوه بر حکم صعود، حکم رکوردشکنی را هم امضا کرد و شاگردان ژابی از این پس عنوان «شکست‌ناپذیرترین» تیم تاریخ فوتبال باشگاهی در اروپا را یدک خواهند کشید. این تیم با شکست ناپذیر باقی ماندن در دیدار 44م، رکورد پیشین که با 43 دیدار در اختیار یوونتوس بود را شکست.
نشریه سان در واکنش به صعود استون‌ویلا به یک چهارم نهایی کنفرانس لیگ اروپا به دنبال ضربات پنالتی مقابل لیل، تیتر «سِمی مارتینس» را انتخاب کرده و نوشته است امی مارتینس نقش اول صعود استون‌ویلا به نیمه‌نهایی کنفرانس لیگ بود که پس از دریافت 2 کارت زرد و عدم اخراج به لطف قوانین، تیمش را به جمع 4 تیم برتر مسابقات رساند.
این نشریه همچنین تصویر دیوید مویس و یورگن کلوپ را منتشر کرده و نسبت به حذف تیم‌هایشان از لیگ اروپا واکنش نشان داده است تا انگلیس، نماینده‌ای در جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا نداشته باشد.

استار اسپورت نسبت به برداشته شدن قانون بازی تکراری در جام حذفی فوتبال انگلیس واکنش نشان داده و نوشته است از این پس، در صورت تساوی در بازی‌های هرکدام از مراحل جام حذفی فوتبال کشور، دیدار تکراری برگزار نخواهد شد و وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی، تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می‌کند.

اکیپ فرانسه به پیروزی مارسی مقابل بنفیکا در ضربات پنالتی واکنش نشان داده است.

مارکا به تمجید از لونین پرداخته که با درخشش در ضربات پنالتی مقابل منچسترسیتی و مهار 2 ضربه از کواچیچ و برناردو سیلوا، باعث شد رئال مادرید بار دیگر به نیمه‌نهایی مسابقات صعود کرده و از تکرار قهرمانی منچسترسیتی جلوگیری کند.

آ اس به دوازدهمین حضور رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در 14 سال اخیر واکنش نشان داده و تیتر «وحشت از رئال» را انتخاب کرده است.

اسپورت بارسلون تصویر رونالدو آرائوخو، نقش اول شکست بارسلونا مقابل پاریس پس از اخراجش را منتشر کرده و نوشته است: «درگیری پس از بازی پاریس در رختکن بارسلونا. آرائوخو نسبت به مصاحبه ایلکای گوندوغان بسیار شاکی بود و پاسخ او را داده است.»

رکورد پرتغال، تیتر «مفتضحانه» را نسبت به شکست بنفیکا مقابل مارسی منتشر کرده است.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت مصاف ایتالیایی رم و میلان را با تیتر «میلان در آتشِ جشنِ جیالوروسی سوخت» بازتاب داده و نوشته است پیولی به آخر خط در میلان رسید و صرفاً فصل را به پایان خواهد رساند.

این نشریه همچنین به اعتراض سخت هواداران میلان به کادر فنی و بازیکنان اشاره داشته و در بخش دیگر، حضور 5 تیم از فوتبال ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به فال نیک گرفته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری