football360 logo

بازگشت آل‌کثیر به فرم فصل اول در پرسپولیس؛ دلجویی به سبک عیسی

31 فروردین 1403 ساعت 09:4547 نظر
عیسی آل‌کثیر برای دومین بازی پیاپی، توانست برای پرسپولیس گل بزند و آمار خوبش در این فصل را بهتر کند.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس برای شکست صنعت‌نفت در آبادان، زیاد به زحمت نیفتاد. آن‌ها خیلی زود گل اول را زدند و اواسط نیمه دوم که صنعت‌نفت برای گل مساوی تلاش می‌کرد، به گل دوم رسیدند. گلی که خیال سرخ‌پوشان را تا حد زیادی از برد راحت کرد. زننده گل دوم پرسپولیس در این مسابقه، عیسی آل‌کثیر بود. آل‌کثیر هفته پیش هم، گل سه امتیازی سرخ‌پوشان را به ملوان زد و نیمه اول بازی با صنعت‌نفت، یک‌بار دروازه حریف را در موقعیت آفساید باز کرد. تاثیر آل‌کثیر روی نتایج و روند پرسپولیس در این فصل، بیشتر از همیشه است. او ابتدای فصل، جدایی خوبی از پرسپولیس نداشت و به نظر می‌رسد در بازگشت، با بهترین فرم خود قصد جبران اتفاقات گذشته را دارد.

آل‌کثیر این فصل در لیگ برتر، 633 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده و 4 گل زده است. میانگین حدود هر 158 دقیقه یک گل، که آماری نزدیک به فصل اول او با پیراهن پرسپولیس به حساب می‌آید. آل‌کثیر فصل پیش، در نیمه دوم لیگ به پرسپولیس اضافه شد و در 590 دقیقه بازی، یک گل سرنوشت‌ساز به استقلال زد. لیگ بیست‌ویکم، آمار آل‌کثیر 4 گل در 1032 دقیقه بود. یعنی او برای هر گل، به 258 دقیقه زمان نیاز داشت. آل‌کثیر فقط فصل اول حضور در پرسپولیس، بعد بازگشت از محرومیت توانست با زدن 3 گل در 457 دقیقه و میانگین هر 153 دقیقه یک گل، آماری شبیه به این فصل از خودش به جا بگذارد.

پرسپولیس اوسمار در نیم‌فصل دوم، زیاد موقعیت می‌سازد و با حضور بازیکنانی مثل ترابی، عالیشاه و اورونوف پشت سر آل‌کثیر، خط حمله خلاقی دارد. همین هم باعث شده آل‌کثیر نسبت به فصل‌های گذشته، بیشتر در موقعیت قرار بگیرد و بلافاصله پس از بازگشت، تاثیر پررنگی در نتایج پرسپولیس بگذارد. آل‌کثیر که همیشه بخشی از فصل را به‌خاطر مصدومیت، محرومیت یا جدایی از پرسپولیس در کنار این تیم نبوده، امیدوار است این فصل هم حضور دیرهنگامش در ترکیب سرخ‌پوشان، با قهرمانی پایانی شیرین داشته باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری