football360 logo

رقابت ادامه‌دار حسینی و پورحمیدی؛ وقتی تعارف‌ها پس زده می‌شود!

01 اردیبهشت 1403 ساعت 18:0063 نظر
حسین حسینی و حسین پورحمیدی، در تعداد کلین‌شیت رقابت نزدیکی با هم دارند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، حسین حسینی و حسین پورحمیدی در لیگ بیست‌وسوم با عملکرد خوب خود به ترتیب در جایگاه اول و دوم بیشترین تعداد کلین‌شیت در طول فصل ایستاده‌اند. هر دو دروازه‌بان رقبای دیگری هم برای کسب این عنوان دارند اما با توجه به اختلاف ایجاد شده، بعید است کسی به غیر از حسینی و پورحمیدی این عنوان را کسب کند.

در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، هم دروازه‌بان استقلال و هم سنگربان تراکتور موفق به ثبت کلین‌شیت نشدند تا فاصله حفظ شود و همچنان شاهد رقابتی نزدیک، جذاب و دیدنی باشیم.

حسینی در صدر

حسین حسینی با ۱۴ کلین‌شیت در صدر لیست قرار دارد. هفته گذشته تراکتور برابر ذوب‌آهن شکست خورد اما استقلال موفق به پیروزی و ثبت کلین‌شیت برابر هوادار شد تا حسینی به تنهایی در صدر قرار بگیرد.

حسینی در این فصل عملکرد خوبی داشته و البته نباید خط دفاعی مستحکم استقلال را هم نادیده گرفت. خط دفاعی استقلال باعث شده موقعیت‌های کمی روی دروازه این تیم خلق شود تا مرد شماره یک آبی‌ها هم کار سختی برای بسته نگه داشتن دروازه خود نداشته باشد.

پورحمیدی در تعقیب

حسین پورحمیدی در لیگ بیست‌‌وسوم با اینکه اشتباهات زیادی داشته اما در تعقیب حسین حسینی است. دروازه‌بان تراکتور با ۱۳ کلین‌شیت پشت‌سر کاپیتان استقلال قرار دارد و حالا منتظر یک لغزش است تا کنار حسینی قرار بگیرد.

پورحمیدی این شانس را داشت همراه با حسینی در صدر باقی بماند اما گل خوردن تراکتور در دو هفته اخیر برابر ذوب‌آهن و نساجی، شرایط را برای این بازیکن خوزستانی پیچیده کرد. تراکتور باید در دیدار بعدی مقابل استقلال قرار بگیرد که این مصاف اهمیت زیادی برای دروازه‌بانان هر دو تیم دارد و می‌تواند در جدول کلین‌شیت تغییراتی ایجاد کند.

غیبت بدموقع بیرو

علیرضا بیرانوند به علت مصدومیت در سه هفته اخیر لیگ برتر غایب بوده و پرسپولیس هم در هر سه دیدار خود موفق به ثبت کلین‌شیت شده است. بیرو پیش از مصدومیت خود ۱۰ کلین‌شیت را ثبت کرده بود و می‌توانست این عدد را به ۱۳ برساند اما مصدومیت بدموقع باعث شد بین او و سایر رقبا اختلاف بیفتد.

محمدرضا اخباری با اینکه دچار مصدومیت نشده اما کلین‌شیت‌های او روی عدد ۱۰ باقی‌مانده است. گل خوردن گل‌گهر در چند دیدار اخیر باعث شده اخباری هم عملا از کورس خارج شود. باید دید درنهایت کدام دروازه‌بان می‌تواند بیشترین تعداد کلین‌شیت را در پایان فصل ثبت کند و به دستکش طلایی لیگ بیست‌وسوم برسد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری