football360 logo

پنالتی‌ای که در تاریخ به‌ثبت رسید؛ چهارصدمین گلِ فصل در تور دروازه پورحمیدی!

01 اردیبهشت 1403 ساعت 11:1546 نظر
گل پیروزی‌بخش منصور باقری برای نساجی در جدال با تراکتور، چهارصدمین گلِ لیگ بیست‌وسوم بود.

به گزارش فوتبال 360، رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم در اوج هیجان و جذابیت در حال انجام است و در حالی 6 مسابقه از هفته بیست‌وچهارم به انجام رسید که توپ 18 بار از خط دروازه‌ها عبور کرده تا با ثبت میانگین 3 گل زده در هر مسابقه، رکوردی جالب‌توجه به‌ثبت برسد. در طول 190 دیدار برگزار شده از فصل جاری لیگ برتر، توپ 406 بار از خط دروازه تیم‌ها عبور کرده که به مناسبت ثبت چهارصدمین گل فصل در دوئل روز گذشته نساجی مازندران و تراکتور تبریز، گل‌های شماره 100، 200، 300 و البته 400 لیگ بیست‌وسوم مرور شده‌اند.

مهرداد محمدی و ثبت صدمین گل فصل

استقلال در هفته ششم لیگ برتر و در یکی از زیباترین بازی‌های فصل، کامبکی رویایی را در خانه مقابل هوادار تهران رقم زد و آبی‌پوشان پایتخت موفق شدند با درخشش مهرداد محمدی، باخت 2گله را به پیروزی 3 بر 2 تبدیل کنند. در مسیر ثبت این نتیجه، گل اول مهرداد محمدی به تیم هوادار به صدمین گل لیگ بیست‌وسوم تبدیل شد تا نام ستاره شماره 7 آبی‌پوشان پایتخت در تاریخچه این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به یادگار بماند.

گل پیروزی‌بخش رحمان، دویستمین گل فصل

شمس‌آذر قزوین در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر، بیست‌وسوم آذرماه بود که مقابل نساجی مازندران در خانه قرار گرفت که بازی با نتیجه 1-1 در جریان بود اما رحمان جعفری موفق شد گل دوم را به سود شمس‌آذر به‌ثمر برساند تا هم گل پیروزی‌بخش یشمی‌پوشان را رقم زده باشد و هم اینکه با این گل، جعفری توانست زننده دویستمین گل این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران شود.

پنالتی لحظه‌آخری بابک تاریخی شد!

هوادار تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر نبرد جذاب و تماشایی با یکدیگر داشتند که بنفش‌پوشان تهرانی در واپسین دقایق مسابقه، از شکست 2گله گریختند و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. گل دوم تیم هوادار توسط بابک مرادی در دقیقه (5+90) از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رسید که گل او هم باعث به تساوی کشیده‌شدن مسابقه شد و هم در تاریخچه لیگ بیست‌وسوم به عنوان سیصدمین گل فصل به‌ثبت رسید!

گل حیاتی برای نساجی در تاریخ ماند

منصور باقری روز گذشته موفق شد پنالتی به‌دست آمده برای نساجی را در غیاب محمد عباس‌زاده به گل تبدیل کند تا قرمزپوشان قائمشهری که برای بقا در لیگ بیست‌وسوم تلاش می‌کنند، بردی ارزشمند را در خانه برابر تراکتور تبریز جشن بگیرند. باقری در حالی موفق شد گل پیروزی‌بخش نساجی را به‌ثمر برساند که گلِ او، چهارصدمین گل لیگ بیست‌وسوم بود تا در کنار کمک به افزایش امیدواری‌ها برای بقای نساجی در لیگ برتر، گل باقری به عنوان چهارصدمین گل فصل در تاریخچه بیست‌وسومین دوره لیگ برتر به یاد بماند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری