football360 logo

ترکش‌های تجمع جنجالی تراکتوری‌ها در تبریز؛ کلمن قید سفر به ایران را زد؟

01 اردیبهشت 1403 ساعت 14:00229 نظر
گزینه اصلی جانشینی پاکو خمس برای پذیرش هدایت سرخ‌پوشان تبریزی دچار ابهام و تردید شده است.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور تبریز روزهای خوبی را در لیگ برتر پشت سر نمی‌گذارد و ناکامی در کسب پیروزی در طول 4 بازی اخیر باعث شده تا سرخ‌پوشان تبریزی نه‌تنها امیدشان برای قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم را از دست بدهند، بلکه آن‌ها موقعیت‌شان در منطقه کسب سهمیه آسیایی را هم در خطر می‌بینند. روز گذشته اولین بازی تراکتور در دوران پسا خمس برگزار شد که سرخ‌پوشان تبریزی با هدایت محمد نصرتی در قائمشهر مغلوب نساجی شدند تا تیره‌روزی‌های تراکتوری‌ها در لیگ بیست‌وسوم ادامه داشته باشد.

شعارهای تند تراکتوری‌ها علیه مدیران و ستاره‌های تیم!

مدیران تراکتور در حالی به دنبال استخدام سرمربی جدید هستند و محمدرضا زنوزی، مالک سرخ‌پوشان تبریزی در حالی وعده استخدام یک سرمربی خارجی را داده که هواداران تراکتور نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه به‌شدت گلایه‌مند هستند. البته که گلایه هواداران تراکتور صرفاً مختص مدیران باشگاه نیست و شب گذشته و بعد از آنکه کاروان تراکتور به تبریز بازگشت، هواداران خشمگین تراکتور که نسبت به عملکرد تیم‌شان در فصل جاری معترض هستند، تجمع اعتراض‌آمیزی را در فرودگاه انجام دادند و شعارهای تندی را علیه بازیکنان تیم سر دادند و نسبت به عملکرد چهره‌های شاخص تیم تراکتور از جمله شجاع خلیل‌زاده و حسین پورحمیدی موضع گرفتند.

کلمن ناگهان از نیمکت تراکتور دور شد

تراکتوری‌ها در طول روزهای اخیر مذاکرات خود را به صورت چراغ‌خاموش با کریس کلمن پیش برده بودند و چشم امیدشان به این بود که بتوانند قرارداد 1.5 ساله‌ای را با این سرمربی اهل کشور ولز تنظیم کنند. کلمن که سابقه سرمربیگری در تیم ملی ولز و تیم‌هایی همچون فولام و رئال سوسیه‌داد را در کارنامه خود دارد، بعد از پایان همکاری‌اش با آترومیتوس یونان، در مذاکرات اولیه با مسئولان باشگاه تراکتور، چراغ سبز خود را نشان داده بود اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط تغییر کرده و احتمال عدم همکاری کلمن با تراکتور مطرح است.

مربیان داخلی نمی‌آیند، کلمن هم مردد شده است!

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور با تایید حواشی ایجاد شده در مسیر همکاری با کلمن تازه‌ترین مصاحبه خود عنوان کرد: «هیات‌مدیره امروز جلسه‌ای را برگزار کرد و چند گزینه داشتیم و کریس کلمن هم یکی از گزینه‌های ما بود. با توجه به اتفاقاتی که در فرودگاه رخ داده، مربیان ایرانی گفتند کار در تبریز مشکل است. متأسفانه فیلم اتفاقات را برای مربیان خارجی هم فرستادند. این موضوع به صورت منفی در انتخاب سرمربی تأثیر داشته و سرمربی مدنظر ما هم که مذاکراتی با او داشتیم برای حضور در تبریز تردید پیدا کرده است».

چند ستاره تراکتور هم می‌خواهند بروند!

هواداران تراکتور در حالی خواهان جدایی چند بازیکن نام‌آشنای تیم خود شدند که نصیرزاده در مصاحبه اخیر خود اذعان داشته این بازیکنان هم تمایلی به همکاری با سرخ‌پوشان تبریزی ندارند! مدیرعامل تراکتور در صحبت‌های خود در واکنش به تجمع انجام شده در شب گذشته توضیح داد: «چند بازیکن ما هم به خاطر این موضوع نگران هستند و می‌گفتند این ورزشِ فوتبال است. البته این افراد تعداد بسیار کمی هستند و اصل هواداران که رفتار منطقی دارند هم از این اتفاقات ناراحت هستند».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری