football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، شنبه 20 آوریل؛ به دنبال جانشین برای پیولی!

01 اردیبهشت 1403 ساعت 16:27
باشگاه میلان 4 گزینه اصلی برای جانشینی پیولی در نظر گرفته است.
به گزارش فوتبال 360، جام حذفی فوتبال انگلیس در مرحله نیمه‌نهایی از امروز آغاز خواهد شد و درحالی که منچسترسیتی باید به مصاف چلسی برود، فرداشب منچستریونایتد کاونتری را مقابل خود خواهد دید و رقابت‌های فوتبال این کشور برای تکرار فینال سال گذشته لحظه‌شماری می‌کند.
منچسترسیتی به تازگی رویای تکرار سه‌گانه را با قبول شکست مقابل رئال مادرید از دست رفته می‌بیند و هرگز نمی‌خواهد در فاصله کمتر از یک هفته، شانس دفاع از عنوان قهرمانی در جام حذفی انگلیس را هم بر باد رفته ببیند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در دیگر مسابقات اروپایی، همچنین سری آ از سر گرفته شده و در شرایطی که یوونتوس جمعه شب موفق به کسب پیروزی مقابل کالیاری نشد، امشب ناپولی به مصاف رقیب خواهد رفت و دوشنبه شب، داربی میلان برگزار خواهد شد که نراتزوری امیدوارند با جشن قهرمانی برایشان همراه باشد.
نشریه میرر نوشته است گریلیش چگونه از پس این حجم از فشار مخرب در منچسترسیتی برمی‌آید و در بخش دیگر، اشاره به صحبت‌های پپ داشته که گفته است: «دو سال برای حفظ پالمر در جمع شاگردانم تلاش کردم اما او می‌خواست این تیم را ترک کند.»

استار اسپورت صحبت‌های ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا را بازتاب داده که فوتبال را به ایدئولوژی‌های سیاسی پیوند زده و نسبت به حذف قانون دیدارهای تکراری در جام حذفی اعتراض کرده است. او معتقد است لغو چنین قانونی، امکان رویاپردازی را از تیم‌های کوچک‌تر می‌گیرد.

اکیپ فرانسه در فاصله یک روز تا مصاف حساس دو تیم فوتبال این کشور میان لیون و پاریس، مصاحبه‌ای با سرمربی لیون انجام داده است که پیر ساژ امید به پیروزی مقابل صدرنشین جدول دارد.

مارکا مصاحبه‌ای با قهرمان اتحاد در شب باشکوه رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، ناچو ترتیب داده که در واکنش به جذب مدافعان جوان برای فصل آینده، درخواست خروج از این باشگاه را داده است.

آ اس، از هم‌اکنون برای حضور ژابی آلونسو در رئال مادرید رویاپردازی و زمینه‌چینی کرده است و ضمن تمجید از سبک بازی مورد نظر او، این مهم را عامل شایستگی‌اش در مسیر جانشینی آنچلوتی می‌داند.

اسپورت بارسلون به استقبال مصاف تیم زنان بارسلونا با تیم زنان چلسی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفته بود که امروز دختران آبی و اناری، بازی دور رفت را مقابل چلسی واگذار کرده و برای صعود به فینال مسابقات، چاره‌ای جز پیروزی در استمفورد بریج نخواهند داشت.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت بار دیگر با اطمینان از پایان مسیر پیولی و میلان پرده برداشته که سرمربی فاتح اسکودتو در ادامه فراموشی هویت برنده‌خواه تیمش، در پایان فصل از هدایت این تیم برکنار خواهد شد و فصل آینده را سرمربی میلان نخواهد بود.

گاتزتا نام چند سرمربی از جمله پائولو فونسکا، لوپتگی، گالتیه و گایاردو را برای جانشینی پیولی روی نیمکت هدایت روسونری مطرح کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری