football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، یکشنبه 21 آوریل؛ اینتر، چینی باقی خواهد ماند!

02 اردیبهشت 1403 ساعت 22:22
مالک چینی باشگاه اینتر از فروش امتیاز باشگاه صرف نظر کرد.
به گزارش فوتبال 360، منچسترسیتی و منچستریونایتد فینال جام حذفی فوتبال انگلیس را برگزار خواهند کرد و به دنبال پیروزی منچسترسیتی بر چلسی در مرحله نیمه‌نهایی، یکشنبه شب منچستریونایتد نیز موفق شد با غلبه بر کاونتری راهی فینال شود تا دو تیم شهر منچستر برای کسب جام به مصاف یکدیگر روند.
منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌هاست و امیدوار به تکرار قهرمانی و به‌تبع آن، به دنبال فتح دوگانه داخلی فوتبال انگلستان همزمان با قهرمانی احتمالی لیگ برتر انگلیس خواهد بود. دیدار فینال که روز 25 مه برگزار خواهد شد، تکراری از فینال فصل گذشته است و منچستریونایتد امیدوار است انتقام فصل گذشته را از شاگردان پپ بگیرد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
ناپولی که بار دیگر در سری آ شکست را این بار مقابل امپولی پذیرفت، با خشم هوادارانش نسبت به مالکیت باشگاه و بازیکنانی که انگار نه انگار مدافع عنوان قهرمانی در فصل جاری بودند، مواجه شده و در همین رابطه، آنها برای پایان فصل در فاصله 5 هفته مانده به هفته 38م لحظه شماری می‌کنند.
نشریه گاتزتا دلوسپرت نوشته: «خدانگهدار، رویای اروپایی ناپولی.» و اشاره داشته است این شکست، رسماً رویای کسب سهمیه برای تیمی که فصل گذشته به جمع 8 تیم برتر رسید را به پایان رساند.
گاتزتا همچنین اشاره داشته لوپتگی، نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت میلان برای جانشینی پیولی خواهد بود که به احتمال فراوان فصل آینده روی نیمکت ناپولی خواهد نشست. این نشریه همچنین به سرمایه‌گذاری 400 میلیون یورویی در باشگاه اینتر به جای فروش امتیاز باشگاه اشاره داشته است.

کوریره دلوسپرت مصاحبه میرالم پیانیچ را برجسته کرده که در صحبت‌هایش نسبت به دفاع از مکس الگری واکنش نشان داده و گفته است این سرمربی، در سخت‌ترین سال‌های باشگاه از حیث وضعیت خارج از میدان، موفق شده سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به چنگ آورده و سود هنگفتی به بدنه باشگاه وارد کند.

در اسپانیا، همه چیز تحت تاثیر ال‌کلاسیکو بوده و اسپورت چاپ بارسلون این دیدار را «فینالی برای سرنوشت ژاوی پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا» عنوان داده است.
اسپورت نوشته ال‌کلاسیکو به میزبانی سانتیاگوبرنابئو درحالی که سرنوشت فصل لالیگا را مشخص خواهد کرد، در آینده ژاوی نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود که اگرچه اذعان داشته در پایان فصل این تیم را ترک می‌کند اما مدیران باشگاه در تلاش برای جلب رضایتش در مسیر بقا هستند.

آ اس و مارکا نیز هرکدام به نوبه خود نسبت به این دیدار حساس واکنش نشان داده‌اند.



در انگلیس، پس از صعود منچسترسیتی به فینال جام حذفی به دنبال برتری مقابل چلسی، نشریه دیلی میل نوشته است: «اعتراض شدید پپ به بی‌بی‌سی و سایر صاحب امتیازهای پخش مسابقات لیگ برتر به سبب ایجاد فشار نابودگر بر بازیکنان این روزهای جهان فوتبال!»

پپ در این باره نسبت به هماهنگی‌ها برای برگزاری و زمان‌بندی دیدارها نیز اعتراض داشته است و گفته: «چرا درحالی که منچستریونایتد و کاونتری از هفته گذشته به میدان نرفته‌اند، بازی‌شان روز یکشنبه برگزار خواهد شد اما تیمِ من که در لیگ قهرمانان اروپا 120 دقیقه بازی نفس‌گیر را مقابل رئال مادرید به انجام رسانده، باید روز شنبه مقابل حریف سرحال این روزها قرار بگیرد؟»

دیلی اکسپرس به تمجید از برناردو سیلوا پرداخته که در ادامه پنالتی از دست دادنش مقابل رئال مادرید، با به ثمر رساندن گل منجر به صعود منچسترسیتی به فینال، نشان داده چرا شایسته انتقاد بابت همان صحنه نخواهد بود.

اکیپ فرانسه نیز به استقبال مصاف لیون و پاری‌سن‌ژرمن رفته که امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و لیون برای زنده نگه داشتن امیدهای کسب سهمیه کنفرانس لیگ یا لیگ اروپا، محکوم به پیروزی در این دیدار خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری