football360 logo

معرفی برنده دور‌ سی‌وششم پیش‌بینی بازی‌های خارجی؛ جایزه 10 میلیونی با فقط 81 امتیاز وصول شد!

05 اردیبهشت 1403 ساعت 20:3043 نظر
برنده پیش‌بینی بازی‌های خارجی در دور سی‌وششم در سایت و اپلیکیشن «فوتبال 360» مشخص شد.

فوتبال 360 به مانند فصل گذشته مسابقه پیش‌بینی رقابت‌های فوتبال داخلی و خارجی را در سایت و اپلیکیشن خود شروع کرده است که شما می‌توانید از اینجا وارد بخش پیش‌بینی شوید. در بخش پیش‌بینی بازی‌های خارجی، 14 مسابقه مهم هفته در فوتبال جهان از سوی کارشناسان «فوتبال 360» گلچین می‌شود که شما می‌توانید نتایج این دیدارها را پیش‌بینی کنید و هر هفته 10 میلیون تومان به نفر اول اهدا می‌شود. البته که در صورت برابر شدن امتیازات نفرات اول، جایزه بین نفرات تقسیم خواهد شد. همچنین در پایان فصل در شرایطی مشابه با مسابقه پیش‌بینی لیگ برتر فوتبال ایران، یک دستگاه خودرو 207 به نفر اول جدول پیش‌بینی کلی اهدا خواهد شد و 100 میلیون تومان برای نفر دوم و 50 میلیون تومان، برای نفر سوم در نظر گرفته شده است.

دور سی‌وششم مسابقه پیش‌بینی بازی‌های خارجی در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360، یکی از سخت‌ترین دورهای این فصل از رقابت‌های باشگاهی بود؛ چرا که در این دور از رقابت‌ها، نتایج غیرمنتظره‌ای رقم خورد که می‌توان برد 4 بر صفر نیوکاسل مقابل تاتنهام، تساوی 3-3 ساسولو و میلان، برد یک بر صفر کریستال‌پالاس مقابل لیورپول، شکست 2 بر صفر آرسنال برابر استون‌ویلا، برد 6گله چلسی در جدال با اورتون، برد 4 بر 2 دورتموند برابر اتلتیکو مادرید و پیروزی 4 بر یک پاری‌سن‌ژرمن در نبرد با بارسلونا اشاره داشت!

حسین اسمعیلی سلاکجانی

کاربران در دور سی‌وششم برای برنده‌شدن و کسب جایزه 10 میلیون تومانی، رقابتی نفسگیر و جذاب داشتند و در اتفاقی جالب‌توجه، نفر اول با توجه به غیرمنتظره‌بودن نتایج این دور، تنها 81 امتیاز از 140 امتیاز ممکن را به‌دست آورد و حسین اسمعیلی سلاکجانی توانست از شهر تهران برنده جایزه 10 میلیون تومانی شود؛ آن‌هم در حالی‌که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌های او برای رسیدن به جایزه 10 میلیون تومانی، 80 امتیاز به‌دست آوردند و اختلاف تنها یک امتیازی برنده این دور از مسابقه پیش‌بینی بازی‌های خارجی را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 مشخص کرد.

حسین اسمعیلی سلاکجانی در این دور توانست نتیجه تنها 3 مسابقه را کاملاً درست حدس بزند و او در تشخیص نتیجه صحیح دیدار تیم‌های آرسنال - بایرن‌مونیخ، رم - میلان و منچسترسیتی - رئال مادرید موفق عمل کرد و از این 3 مسابقه 30 امتیاز به‌دست آورد. ضمن آنکه او، موفق شد اختلاف گل دو تیم را در دیدار تیم‌های دورتموند - اتلتیکو، تورینو - یوونتوس، ساسولو - میلان و وستهم - لورکوزن درست حدس بزند تا از این 4 مسابقه هم 28 امتیاز به‌دست آورد و گام بلندی در مسیر جایزه 10 میلیون تومانی برداشت. اسمعیلی سلاکجانی در حالی برنده جایزه 10 میلیون تومانی شد که تشخیص درست 2 مسابقه حساس لیگ قهرمانان اروپا و دیدار مهم لیگ اروپا میان میلان و رم به او کمک شایانی کرد تا با اختلاف یک امتیاز نفر اول دور سی‌وششم مسابقه پیش‌بینی بازی‌های خارجی در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری