football360 logo

تیم منتخب هفته 24؛ دورهمی 2 گله‌ها

03 اردیبهشت 1403 ساعت 18:3039 نظر
شهریار مغانلو با 4 شوت، 2 گل و کسب یک پنالتی بهترین بازیکن هفته شد.

به گزارش فوتبال 360، هفته بیست‌وچهارم لیگ با درخشش ستاره‌ها به پایان رسید. شهریار مغانلو 2 گل دیگر زد و فاصله‌اش در صدرجدول گلزنان را به 4 گل افزایش داد. ابوالفضل جلالی 2 پاس گل داد و بالاتر از ریکاردو آلوز به صدرجدول گلسازهای لیگ رسید. مهرداد محمدی 2 گل دیگر زد و با 6 گل زده، بهترین گلزن این فصل در ورزشگاه آزادی شد. لوان پولی، دروازه‌بان نساجی هم پس از کلین‌شیت مقابل سپاهان، این هفته از تراکتور گل نخورد. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

لوان پولی/ نساجی/ نمره 8.55

نساجی از زمان جذب دروازه‌بان برزیلی، دوباره به بقا در لیگ امیدوار شده است. او هفته قبل هر 4 شوت بازیکنان سپاهان  را مهار کرده بود و این هفته هم هر 8 شوت بازیکنان تراکتور را مهار کرد تا نساجی از این 2 بازی بزرگ، با امتیاز خارج شود. 

دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیس/ نمره 7.90

اسماعیلی‌فر این هفته علاوه بر گل پرحاشیه‌ای که زد، در جریان بازی هم نمایش قابل قبولی داشت. او 2 مرتبه با شوت دروازه نفت را تهدید کرد. در نبردهای موفق، جزو قلدرترین بازیکنان زمین بود و 4 خطر هم از روی دروازه تیمش دور کرد.

شایان مصلح/ ذوب‌آهن/ نمره 7.87

در برد این هفته ذوب‌آهن، شایان مصلح نمایش درخشانی داشت. بازیکنی که گل نزد و پاس گل نداد، ولی در محافظت از دروازه تیمش فعال بود. او با 11 نبرد موفق، دومین بازیکن برتر زمین در این فاکتور بود. همچنین 11 مرتبه هم با عملکردهای دفاعی نظیر قطع پاس و دفع توپ، خطر را از روی دروازه ذوب‌آهن دور کرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان/ پرسپولیس/ نمره 7.88

کنعانی‌زادگان پنجمین گل فصلش را هم این هفته زد. او در آبادان هم پنالتی‌اش را گل کرد تا با گل کردن تمامی پنالتی‌های فصلش، بهترین گلزن فعلی این فصل پرسپولیس شود. کنعانی‌زادگان این هفته دقت پاس 94درصدی هم داشت و یک موقعیت هم ساخت.

ابوالفضل جلالی/ استقلال/ نمره 7.79

زمانی که نیم‌فصل دوم آغاز شد، کمتر کسی انتظارش را داشت که در پایان فصل عنوان بهترین گلساز فصل به بازیکنی جز ریکاردو آلوز برسد. آلوز اما حالا یک رقیب جدی دارد. جلالی در هر چهار بازی اخیر پاس گل داده. او این هفته 2 پاس گل داد تا در مجموع با 9 پاس گل، به صدرجدول پاسورهای فصل برسد. جلالی این هفته یک شوت تماشایی هم زد که به تیر دروازه شمس‌آذر برخورد کرد.

محمدمهدی محبی/ مس رفسنجان/ نمره 7.81

گل، پاس گل، 2 گل و باز هم پاس گل؛ عملکرد چشم‌نواز محبی در 4 بازی اخیر مس بوده است. محبی که با متوسط 0.9 دریبل موفق در هر بازی، تکنیکی‌ترین بازیکن تیمش هم هست، این هفته 4 مرتبه با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخت تا پاس تنها گل بازی را بدهد و فولاد را در اهواز شکست دهند.

قائم اسلامی‌خواه/ گل‌گهر/ نمره 7.76

در ادامه روزهای خوب هوادار با مسعود شجاعی، یک بازیکن دیگر این تیم هم اوج گرفته. این هفته شجاعیان یک پاس گل تماشایی داد و قائم اسلامی‌خواه آن را گل کرد. اسلامی‌خواه علاوه بر گلی که زد، یک موقعیت هم ساخت که هدر رفت. بازیکنی که این فصل یک گل و یک پاس گل در کارنامه‌اش داشت. 

سعید واسعی/ مس رفسنجان/ نمره 7.86

واسعی تا پیش از بازی با استقلال، فقط یک شوت در چارچوب در این فصل زده بود. دومین شوت در چارچوب او اما، وارد دروازه استقلال شد. واسعی هم این هفته دوباره شانسش را امتحان کرد و سومین شوت در چارچوبش هم گل شد. واسعی در بازی با تیم سابقش یعنی فولاد، تنها گل مسابقه را زد تا زیر نظر محرم نویدکیا، او هم احیا شود.

مهرداد محمدی/ استقلال/ نمره 8.03

پس از تحمل انتقادات فراوان، بالاخره موتور گلزنی مهرداد محمدی هم در نیم‌فصل دوم روشن شد. او این هفته یک پنالتی گرفت و 2 گل زد تا فعلا به نقطه آرامش برسد. مهرداد بهترین گلزن این فصل در ورزشگاه آزادی هم هست که هر 6 گلش را در این ورزشگاه به‌ثمر رسانده است.

عیسی آل‌کثیر/ پرسپولیس/ نمره 7.73

آل‌کثیر ششمین گل فصلش را در استان زادگاهش جشن گرفت. او در بازی با نفت، 2 شوت زد که هر 2 شوتش هم در چارچوب بود و یکی هم گل شد. آل‌کثیر 4 تا از 6 گلش در لیگ 23 را برای پرسپولیس زده است.

شهریار مغانلو/ سپاهان/ نمره 8.56

شهریار در بازگشت به انزلی، دوباره درخشید. او این هفته یک پنالتی گرفت و 2 گل زد تا علاوه بر کسب بالاترین نمره هفته، در صدرجدول گلزنان هم دست‌نیافتنی شود. مغانلو با 14 گل زده، درصدد تکرار عنوان آقای‌گلی است. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری