football360 logo

اتفاقی که با حکم کمیته انضباطی افتاد؛ غیبت رکوردداران بازی در حساس‌ترین بازی‌های فصل

04 اردیبهشت 1403 ساعت 10:0041 نظر
حسین حسینی و دانیال اسماعیلی‌فر که بیشترین تعداد بازی را در این فصل برای تیم‌هایشان انجام داده‌اند، در هفته آتی لیگ برتر غایب هستند.

به گزارش فوتبال 360، با حکم کمیته انضباطی، حسین حسینی و دانیال اسماعیلی‌فر یک جلسه از همراهی تیم‌شان محروم شدند. استقلال در این هفته از لیگ با تراکتور بازی خواهد کرد و پرسپولیس میزبان سپاهان است که حساس‌ترین بازی باقیمانده 2 مدعی جدی قهرمانی در این فصل است. آنچه که غیبت این 2 بازیکن را اهمیت بیشتری می‌دهد، حضور مستمر در این فصل است که رکورددار بیشترین دقایق بازی برای تیم‌شان هستند.

رکوردی که کاپیتان استقلال از دست داد

حسین حسینی نه‌تنها رکورددار بیشترین دقایق بازی برای استقلال در این فصل است، بلکه یکی از 3 بازیکنی است که در این دوره در تمام دقایق بازی‌های تیم‌شان به میدان رفته و حالا در این رقابت، علیرضا حقیقی و حسین پورحمیدی را تنها می‌گذارد. در غیاب حسینی، روزبه چشمی، کاپیتان دوم استقلال می‌تواند از نظر دقایق بازی در این فصل به آمار حسین حسینی برسد. آخرین باری که استقلال بازی بدون حسین حسینی را تجربه کرد، به هفته پایانی فصل گذشته برمی‌گردد که استقلال باز هم با تراکتور روبرو شد و با نتیجه عجیب 7 بر یک به پیروزی رسید.

نمایش نگران‌کننده پرسپولیس در غیاب دانیال

مسعود ریگی و سعید صادقی بازیکنانی هستند که در تمام دیدارهای این فصل پرسپولیس به میدان رفتند ولی بیشترین دقایق بازی را در این تیم دانیال اسماعیلی‌فر انجام داده است. این بازیکن در تمام دیدارهای این فصل پرسپولیس به جز دیدار با استقلال خوزستان در ترکیب اصلی پرسپولیس بوده و تنها در آن بازی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود. پرسپولیس در هفته سیزدهم با توجه به غیبت دانیال با 3 مدافع بازی کرد و در دفاع بسیار آشفته نشان داد و برابر تیم قعرنشین آن روزهای لیگ 2 بار دروازه‌اش باز شد. عدم حضور دفاع راست پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان به خاطر آسیب‌دیدگی این بازیکن در بازی قبلی این تیم برابر استقلال بود که پرسپولیس پس از تعویض این بازیکن در داربی نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

اسماعیلی‌فر از زمان پیوستن به پرسپولیس، غیرقابل جایگزین‌ترین مهره پرسپولیس بوده و در فصل گذشته هم در تمام بازی‌های این تیم به میدان رفت. اسماعیلی‌فر 1998 دقیقه در لیگ این دوره بازی کرده و فاصله این بازیکن از نظر دقایق بازی با سایر بازیکنان این تیم به گونه‌ای است که پس از بازی هم دانیال جایگاه خود را در رده نخست از دست نخواهد داد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری