football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، دوشنبه 22 آوریل؛ دزدی از بارسلونا در ال‌کلاسیکو؟

03 اردیبهشت 1403 ساعت 17:06
ژاوی به خوان لاپورتا اطمینان داده در صورت برآورده شدن نیازهایش، مشکلی با پس گرفتن استعفا نخواهد داشت.
به گزارش فوتبال 360، ال‌کلاسیکو جذاب یکشنبه شب با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید و صدرنشین لالیگا پس از صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دنبال حذف تیم پپ گواردیولا، موفق شد فاتح نبرد دیرینه هم لقب بگیرد و برای نخستین مرتبه تحت هدایت آنچلوتی رفت و برگشت، از سد بارسلونا بگذرد.
با این نتیجه، فاصله رئال مادرید با بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی لالیگا بسیار بیشتر شد و شاگردان کارلتو تنها 8 امتیاز دیگر برای برگزاری جشن قهرمانی احتیاج دارند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در جام حذفی فوتبال انگلیس نیز منچستریونایتد موفق شد با فرار از شکست مقابل کاونتری، بار دیگر به فینال مسابقات صعود کند و حریف منچسترسیتی در آخرین دیدار فصل فوتبال انگلیس باشد.
نشریه دیلی اکسپرس ضمن تمجید از عملکرد فراتر از تصور کاونتری، تیتر «آبیِ حسرت‌بار» را به کار برده و نوشته است منچستریونایتد برای صعود به فینال جام حذفی، رنج بسیار کشید.

دیلی تلگراف تصویری از سر جیم راتکلیف را منتشر کرده که همزمان با تماشای بازی در ومبلی، دچار استرس شده و نسبت به از دست رفتن شانس حضور در دیدار فینال نگران بوده است. این نشریه در این باره نوشته است: «منچستریونایتد در شب برتری مقابل کاونتری و صعود به فینال جام حذفی، تحقیر شد!»

اکیپ فرانسه به پیروزی پاریس مقابل لیون در بازی حساس لیگ یک فرانسه اشاره داشته است.

جراید اسپانیایی جملگی نسبت به نتیجه ال‌کلاسیکو واکنش نشان داده‌اند اما درحالی که آ اس و مارکا به تمجید از رئال مادرید پرداخته و لقب قهرمان را به تیم کارلتو و جود بلینگام جلوتر از همه اهدا کرده‌اند، اسپورت بارسلون نوشته است: «بازگشت به کورس قهرمانی لالیگا، خیالی باطل بیش نبود و اکنون همه چیز تمام شده است!»





موندو دپورتیوو اما تصمیم جنجالی داور به سبب عدم وجود تکنولوژی خط دروازه را زیر سوال برده است و با انتشار تصویر توپ همزمان با مهار لونین، نوشته است: «گل بود!»

کیکر آلمان در واکنش به اوضاع باشگاه مونشن‌گلادباخ نوشته است: «موقعیت خطیر! گلادباخ همزمان با بدهی هنگفتی مالی، خطر سقوط به بوندسلیگا2 را بیخ گوشش می‌بیند!» فاصله مونشن‌گلادباخ با منطقه سقوط از بوندسلیگا تنها 4 امتیاز است و در شرایطی که این تیم در 4 بازی اخیر 3 شکست متحمل شده است، مصافش با اونیون برلین برای فرار از سقوط حساسیت ویژه‌ای دارد.

در ایتالیا نیز گاتزتا دلوسپرت با جمله «داربی که هرگز ندیده بودید! اینتر می‌خواهد مقابل رقیب همشهری ستاره دوم را به سینه سنجاق کند و پیولی آخرین تلاش خود را باید برای به تعویق انداختن جشن قهرمانی اینتر صرف کند.» به استقبال داربی دلامادونینا رفته است.

کوریره دلوسپرت تیتر «شب ستاره‌باران» را در این رابطه انتخاب کرده و مصاف رم و بولونیا را نبردی با امتیازات طلایی به حساب آورده است.

رم و بولونیا در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، رقابتی نزدیک با یکدیگر دارند و درحالی که تیم پنجم سری آ نیز سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را دریافت خواهد کرد، تیم پیروز خیز بلندی برای حضور پایان فصل در جمع «تاپ فور» برخواهد داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری