football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، سه‌شنبه 23 آوریل؛ تلاش وستهام برای «هایجک» آموریم!

04 اردیبهشت 1403 ساعت 11:16
برست در صورت صعود به مسابقات اروپایی، باید گنجایش استادیومش را افزایش دهد.
به گزارش فوتبال 360، اینتر سرانجام قهرمانی‌اش در سری آ را رسمیت بخشید و با غلبه بر میلان در داربی دلامادونینا، فاتح بیستمین اسکودتوی تاریخ شد تا جلوتر از رقیب همشهری، ستاره دوم را به سینه‌اش الصاق کند.
این نخستین مرتبه در تاریخ سری آ بود که یک تیم در مصاف با رقیب همشهری، جشن قهرمانی می‌گیرد و تصمیم استفانو پیولی مبنی بر نیمکت‌نشین کردن اولیویه ژیرو و استفاده از لیائو در پست مهاجم شماره 9، نتیجه‌ای جز زمین‌گیر کردن میلان نداشت.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
امشب همچنین نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایتالیا نیز برگزار خواهد شد و یوونتوس پس از غلبه بر لاتسیو در بازی دور رفت، از ساعت 22:30 به وقت تهران میهمان لاتسیو خواهد بود.
در همین رابطه نشریه گاتزتا دلوسپرت نوشته است: «اینتر با قهرمانی به سمت ستاره‌ها پرواز کرد. اشک‌ها و لبخندها، داستان اسکودتوی بیستم نراتزوری!»

کوریره دلوسپرت تیتر «میان ستاره‌ای» را نسبت به قهرمانی اینتر استفاده کرده و مردان تاثیرگذار در فتح این عنوان از مدیریت تا نیمکت و ستارگان درون زمین را بررسی کرده است.

توتوسپرت نوشته است: «به احترام اینتر، کلاه از سر بردارید!»

اسپورت بارسلون نسبت به درخواست خوان لاپورتا از فدراسیون فوتبال اسپانیا برای تکرار ال‌کلاسیکو واکنش نشان داده است. درخواست لاپورتا از آن قرار است که در کمپ بارسلونا، مدعی هستند توپ لامینه یامال در صحنه بحث‌برانگیز به طور کامل از خط رد شده و داوران دیدار یک گل صحیح بلوگرانا را از آنها دزدیده‌اند.

اکیپ فرانسه به تمجید از عملکرد برست پرداخته که در لیگ یک فرانسه نتایج درخشانی کسب کرده و پس از پاری‌سن‌ژرمن، رتبه دوم جدول را در اختیار دارد اما در صورت کسب سهمیه اروپایی، چاره‌ای جز افزایش گنجایش استادیوم نخواهد داشت.
برست که اکنون در فاصله 4 هفته به پایان مسابقات لیگ یک، به سبب قبول شکست مقابل موناکو در هفته اخیر به رتبه سوم سقوط کرده، فاصله امن 3 امتیازی در منطقه کسب سهمیه اروپایی دارد و در صورت کسب سهمیه هر کدام از رقابت‌ها، تحت نظارت یوفا باید گنجایش استادیومش را به تعداد 5000 صندلی دیگر افزایش دهد و در غیر این صورت، باید استادیوم دیگری برای میزبانی اروپایی معرفی کند.

اکیپ همچنین در بخش دیگر نوشته است: «پیشنهاد تیم‌های متعدد برای به خدمت گرفتن زیدان، از منچستریونایتد تا مارسی و بایرن‌مونیخ رسیده است اما زیزو هنوز تمایلی به سرمربی‌گری در تیمی غیر از رئال مادرید نشان نداده است. او که تنها روی نیمکت پرافتخارترین تیم تاریخ اروپا نشسته است، همه جوانب را برای انتخاب تیم جدید خواهد سنجید.»

در انگلیس، نشریه میرر به تلاش وستهام برای هایجک روبن آموریم، سرمربی موفق اسپورتینگ لیسبون اشاره داشته است که این سرمربی پیش‌تر اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی کلوپ در لیورپول بوده است.

دیلی اکسپرس به کشمکش مالک ناتینگام با داوران، همزمان با تلاش این تیم برای بقا در لیگ برتر اشاره داشته است.

دیلی تلگراف نیز مصاحبه‌ای با مورینیو ترتیب داده که این سرمربی باتجربه گفته است: «چگونه من فوتبال را تغییر دادم و به چه دلیل هنوز کارم در مستطیل سبز به اتمام نرسیده است؟!»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری