football360 logo

مرور آمار پیش‌بینی در هفته بیست‌وچهارم؛ اتفاق عجیب در پیش‌بینی بازی استقلال

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰44 نظر
باز هم پیروزی دو تیم بالای جدول، درست‌ترین پیش‌بینی‌ای بود که کاربران از نتیجه کلی بازی‌های این هفته داشتند.

به گزارش فوتبال 360، هفته بیست‌وچهارم هفته‌ای پرگل از آب درآمد. کاربران در پیش‌بینی نتیجه کلی بازی تقریباً موفق بودند ولی به دلیل تعداد گل بالا، نتیجه دقیق بازی‌ها به سختی پیش‌بینی شد و در هیچ دیداری بیش از 15 درصد پیش‌بینی دقیق از نتایج این هفته صورت نگرفت. در این هفته بیش از 154 هزار کاربر در پیش‌بینی شرکت کردند که بالاترین امتیاز کسب شده 63 امتیاز بود که به معنای حداکثر پیش‌بینی دقیق از نتیجه 4 بازی بود.

بیشترین امتیاز برای سخت‌ترین پیش‌بینی

در اتفاقی بی‌سابقه کاربران در این هفته بیشترین امتیاز را در دیداری به دست آوردند که کمترین پیش‌بینی دقیق از نتیجه آن به‌ثبت رسید. استقلال برابر شمس‌آذر به پیروزی پرگل 3 بر 2 دست یافت که تنها 552 نفر که شامل 0.36 درصد کاربران می‌شد، این نتیجه را درست حدس زدند که کمترین میزان از پیش‌بینی دقیق نتایج این هفته است. هر چقدر که پیش‌بینی نتیجه 3 بر 2 مشکل بود، پیش‌بینی پیروزی استقلال، آن‌هم با اختلاف یک گل، کاملاً قابل انتظار بود و کاربران از این بازی به طور متوسط 4.83 امتیاز کسب کردند که بالاترین میزان امتیاز در دیدارهای این هفته است. 

برد پرسپولیس، مطمئن‌ترین انتخاب

برای چهارمین هفته پیاپی، کاربران بیشترین پیش‌بینی درست از نتیجه کلی بازی را از پیروزی پرسپولیس داشتند و 80 درصد برتری این تیم را برابر تیم آخر جدول حدس زده بودند. کاربران درست‌ترین پیش‌بینی را از نتیجه دقیق بازی در دیدار مس رفسنجان با فولاد خوزستان ثبت کردند که برتری یک بر صفر شاگردان محرم نویدکیا را 15 درصد پیش‌بینی کرده بودند.

شگفتی بزرگ هفته در قائمشهر رخ داد؛ جایی‌که تنها 13 درصد برد نساجی را برابر تراکتور حدس زده بودند، این اتفاق افتاد. کاربران در این هفته کمترین پیش‌بینی درست را از نتیجه کلی این بازی داشتند و با میانگین 2.68 امتیاز از هر بازی کمترین امتیاز را از این بازی کسب کردند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری