football360 logo

هاکان، خاص‌ترین قهرمان شبی خاص؛ آن قصر که جمشید در او جام گرفت!

05 اردیبهشت 1403 ساعت 10:0813 نظر
هاکان چالهان‌اوغلو سرانجام با پیراهن اینتر، فتح اسکودتو را جشن گرفت.
به گزارش فوتبال 360، هاکان چالهان‌اوغلو، خاص‌ترین قهرمان در شب قهرمانی تاریخی اینتر بود. ستاره ترک‌تبار آلمانی برای رسیدن به این هدف روزهای تلخ بسیاری را پشت سر گذاشت اما در نهایت به خواسته‌اش رسید. هاکان در مسیر قهرمانی اینتر در سری آ، روی 14 گل در 29 بازی تاثیر مستقیم داشت و یکی از ارکان اصلی اسکودتوی بیستم به حساب می‌آید.
هاکان فصل 21-2020، شاهد قهرمانی اینترِ کونته در ترکیب میلان بود و وقتی جمع روسونری را ترک کرد تا فاتح اسکودتو شود در پیراهن اینتر قهرمانی میلان را به نظاره ایستاد. او اگرچه فصل گذشته حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و نشان داد به چه دلیل ترجیح به ترک اردوگاه میلان داشته اما در سری آ دستش به جام نرسید تا شاهد فتح اسکودتو توسط پارتنوپی باشد.
هاکان تا پیش از این قهرمانی، 5 جام در 2 سال اخیر به ویترین افتخاراتش افزوده بود که جملگی تحت هدایت اینزاگی با اینتر به دست آمد اما فتح اسکودتو برای هاکان، معنای دیگری داشت. چالهان‌اوغلو برای فتح این عنوان از نزدیک‌ترین دوستانش طعنه شنید، کری‌خوانی زلاتان در جشن قهرمانی را تحمل کرد، در واپسین گام فتح عنوان جام را به تیم سابقش تقدیم شده دید و در نهایت پس از گلزنی به میلان در داربی دلامدونینا، همراه با تحقیر 5 گله روسونری اسکودتوی بیستم را فتح کرد تا ستاره دوم را روی پیراهنش بالای لوگوی اینتر ببیند.
آهو بچه کرد و روبه آرام گرفت
چالهان‌اوغلو که سال 2017 با قراردادی به ارزش 24 میلیون یورو از لورکوزن به میلان پیوسته بود، شماره 10 گولیت، بوبان، کاستا، سیدورف و جانی ریورا را به ارث برد اما در 4 سال حضورش با پیراهن میلان، فاتح هیچ جامی نشد و به جز ناکامی، چیز دیگری تجربه نکرد.
او تابستان 2021 به اینتر پیوست و در قامت بهترین گلزن ترک‌تبار در تاریخ سری آ، پس از 3 سال حضور با پیراهن نراتزوری سرانجام اسکودتو را فتح کرد و به شکل طعنه‌آمیزی، رقص افتخار را در سن‌سیرو و مقابل چشمان هواداران میلان انجام داد که به شکل قابل‌توجهی پس از قهرمانی سال 2022 از خجالت ستاره سابق تیمشان درآمده بودند! حالا ستاره دوم سهم هاکان و تیم جدیدش شده و او تا 2027 در جمع نراتزوری می‌درخشد!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری