football360 logo

ذوب‌آهن با این مهاجم زهردار است؛ ستاره روزهای سخت!

04 اردیبهشت 1403 ساعت 22:007 نظر
محمدجواد محمدی در ذوب‌آهن هم به گلزنی خود ادامه داده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مدیران ذوب‌آهن در لیگ بیست‌وسوم تصمیم گرفتند سکان هدایت این تیم را به محمد ربیعی بسپارند. ربیعی در مس رفسنجان عملکرد خوبی داشت و همین موضوع باعث شد تیم‌های لیگ برتری زیادی خواهان همکاری با او باشند اما درنهایت محمد ربیعی راهی ذوب‌آهن شد.

محمدجواد محمدی یکی از خریدهای ذوب‌آهن در لیگ بیست‌وسوم است که از هوادار به این تیم منتقل شد و حالا به روند گلزنی خود در لباس گاندوها هم ادامه می‌دهد.

از آبی تا بنفش

محمدجواد محمدی سابقه بازی حضور در استقلال را دارد اما هیچ‌وقت برای این تیم بازی نکرد تا خیلی زود از جمع آبی‌ها جدا شود. محمدی پس از این به تیم‌های دسته پایین‌تر پیوست و سرانجام با هوادار موفق به انجام بازی در لیگ برتر شد.

مهاجم ۲۷ ساله در هوادار بر سر زبان‌ها افتاد و موفق شد ۱۲ گل برای این تیم به‌ثمر برساند و خود را به عنوان یک مهاجم زهردار به لیگ برتر معرفی کند. محمدی از آن دست بازیکنان است که از حواشی دوری می‌کند و با آرامش کار خود را دنبال می‌کند.

انتقال به ذوب‌آهن

محمدجواد محمدی در لیگ بیست‌وسوم از هوادار جدا شد و به ذوب‌آهن پیوست‌. محمد ربیعی از این مهاجم در برخی دیدارها در ترکیب اصلی خود استفاده کرد و در برخی دیدارها او کار را از روی نیمکت شروع کرد. محمدی در ذوب‌آهن عملکرد سینوسی داشته اما می‌توان به او نمره قبولی داد. ذوب‌آهن در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. محمدی گل دوم ذوب‌آهن را به‌ثمر رساند تا خودش را در لیگ بیست‌وسوم، ۷ گله کند؛ آن‌هم در حالی‌که او در این دیدار به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

مهاجم ۲۷ ساله برابر آلومینیوم اراک، صنعت‌نفت آبادان، شمس‌آذر قزوین و استقلال خوزستان گلزنی کرده است. به هر روی محمدجواد محمدی در چند فصل اخیر، عملکرد خوبی داشته و محمد ربیعی هم قطعا از داشتن این بازیکن خوشحال است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری