football360 logo

افتتاح مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی؛ غول‌کش چرخ‌های پیکان را هم پنجر می‌کند؟

06 اردیبهشت 1403 ساعت 12:3020 نظر
در اولین مسابقه از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، عصر امروز (پنجشنبه) پیکان در رفسنجان میهمان مس است.

به گزارش فوتبال 360، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به‌واسطه برگزاری مسابقات جام حذفی، تعطیل شده و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ قرار است طی امروز (پنجشنبه) و فردا (جمعه)، 8 مسابقه مرحله یک‌هشتم جام حذفی برگزار شود تا از چهره 8 تیم برتر رونمایی شود و سپس مسابقات لیگ برتر از سرگرفته خواهد شد. مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها در حالی امروز افتتاح می‌شود که در 2 تیم لیگ برتری مس رفسنجان و پیکان تهران باید برابر هم صف‌آرایی کنند.

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران (پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه - ساعت 17:45)

مس رفسنجان - پیکان تهران

داور: مهدی اجاقی

ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان

شاگردان محرم نویدکیا در تیم مس رفسنجان، شروعی رویایی در فصل جدید جام حذفی داشتند و توانستند در گام نخست، استقلال تهران را که پرافتخارترین تیم تاریخ جام حذفی محسوب می‌شود، از گردونه رقابت‌ها کنار بزنند. شاگردان نویدکیا که در بازی نخست هم میزبان استقلال بودند، طبق قرعه‌کشی انجام شده در مسابقه امروز هم میزبان هستند و این فرصت را دارند تا بتوانند خود را به جمع 8 تیم برتر برسانند و ضمن ثبت این صعود، به روند شکست‌ناپذیری‌های خود با هدایت محرم نویدکیا تداوم بخشند و برای یازدهمین مسابقه پیاپی با هدایت نویدکیا بدون باخت کار خود را پیش ببرند!

خودروسازان در گام نخست با قرعه نسبتاً خوبی مواجه شدند و برابر تیم دسته دومی ستارگان جوان (بهمن) تهران صف‌آرایی کردند که شاگردان رضا عنایتی بردی یک‌گله را به‌دست آوردند تا بتوانند به جمع 16 تیم برتر جام حذفی برسند. پیکانی‌ها که در دوره قبلی تابوشکنی کردند و توانستند به جمع 8 تیم برتر راه پیدا کنند، در این دوره از رقابت‌ها هم به دنبال آن هستند تا رکورد فصل گذشته خود را تکرار نمایند؛ هر چند که برای ثبت این رکورد باید مقابل تیم جان‌سخت و شکست‌ناپذیر مس صف‌آرایی کنند اما با این وجود، رضا عنایتی امیدوار است که شاگردانش بتوانند به فرم درخشان خود در هفته‌های گذشته ادامه بدهند و در قامت یک تیم شگفتی‌ساز برابر مسی که در دور قبلی استقلال تهران را حذف کرده، پیروز شوند.

دو تیم 13 روز قبل در لیگ برتر برابر هم صف‌آرایی کردند که نبردشان برنده نداشت و در پایان یک دوئل جذاب و پرگل، شاگردان محرم نویدکیا و رضا عنایتی به تساوی 2-2 رضایت دادند و حالا بعد از این بازی پرگل و جذاب، باید دید نبرد امروز 2 تیم چگونه پیش خواهد رفت و آیا خودروسازان که در لیگ برتر تاکنون تجربه کسب پیروزی برابر مس رفسنجان را نداشته‌اند، موفق به طلسم‌شکنی خواهند شد و در جام حذفی این تیم را از گردونه رقابت‌ها حذف می‌کنند یا مسی‌ها با حفظ روند شکست‌ناپذیری خود در مسیر رسیدن به جمع 8 تیم برتر جام حذفی گام بر می‌دارند. کمیته داوران قضاوت نبرد مس رفسنجان و پیکان تهران را که عصر امروز (پنجشنبه) از ساعت 17:45 آغاز خواهد شد به مهدی اجاقی سپرده است.

ترکیب احتمالی مس رفسنجان

حامد لک، محمدنژاد مهدی، رامتین سلیمان‌زاده، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، سعید واسعی، مهدی ترکمان، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب احتمالی پیکان تهران

محمد ناصری، محمد آژیر، دانیال جهانبخش، علی‌اکبر رنجبر، محمد ستاری، محمدجواد آزاده، غلامرضا ثابت‌ایمانی، فرشید اسماعیلی، سامان نریمان‌جهان، محمدحسین فلاح و علی قربانی

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری