football360 logo

موسیالا در راه اولدترافورد؛ انتقال دشوار!

05 اردیبهشت 1403 ساعت 12:3632 نظر
سرجیم ردکلیف پس از اصلاح ساختار مدیریتی شیاطین سرخ حالا با کمک مشاورانش به دنبال تحول در ساختار درونی یونایتد است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، منچستریونایتد برای نزدیک شدن به کورس سه اسبه 2 فصل اخیر لیگ برتر یعنی پیوستن به جمع آرسنال، سیتی و لیورپول نیاز به خانه تکانی اساسی در ترکیب خود دارد. بازیکنانی که عمر فوتبالی‌شان رو به پایان است، باید تیم را ترک کنند تا خون تازه وارد رگ‌های قرمز های منچستر شود. یکی خطوط نیازمند تقویت، خط هافبک این تیم است. به همین دلیل مدیران منچستریونایتد به دنبال جذب بهترین هافبک‌های موجود در بازار نقل و انتقالات هستند.

 منچستریونایتد جدی ترین مشتری موسیالا 

براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، منچستریونایتد در تلاش است تا در رقابت برای جذب جمال موسیالا، هافبک تهاجمی بایرن مونیخ از منچسترسیتی، لیورپول و رئال مادرید پیشی بگیرد.موسیالا در آلمان از پدری نیجریه ای و مادری آلمانی متولد شد اما در انگلیس بزرگ شد و در تیم‌های ملی زیر ۱۵، زیر ۱۷ و زیر ۲۱ سال انگلیس سابقه بازی دارد. او تصمیم گرفت در سطح بزرگسالان برای ژرمن‌ها بازی کند و اکنون یکی از مهم‌ترین مهره‌های ناگلزمن در یورو ۲۰۲۴ خواهد بود.این بازیکن ۲۱ساله در سطح جوانان برای چلسی بازی کرد و در سال ۲۰۱۹ وقتی ۱۷ سال داشت، راهی بایرن شد. موسیالا در ۱۶۱ بازی برای غول بوندس‌لیگا، ۴۳ گل و۳۰ پاس گل ثبت کرده. جمال همچنین 27 بازی ملی برای آلمان انجام داده است. «ناسیونال» اسپانیا در خبری مدعی شده باشگاه آلمانی از عملکرد موسیالا در این فصل رضایت کامل نداشته و معتقدند او افت کرده است. البته کل تیم‌ مونیخی این فصل ضعیف شده؛ البته غیر از هری کین! این رسانه اسپانیایی معتقد است اگر شرایط به همین منوال پیش رود، بایرن او را با مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو به فروش می‌رساند.

یونایتد تنها نیست 

جای تعجب نیست علاقه زیادی به این ملی‌پوش آلمانی وجود دارد و پیشنهاد منچستریونایتد به ۱۲۰ میلیون یورو رسیده تا مانع از پیوستن او به رئال مادرید شود.برنامه فلورنتینو پرس، رئیس مادرید این است که در تابستان ۲۰۲۵ برای جذب او تلاش کند چون در این تابستان آنها هدف‌های دیگری را دنبال می‌کنند.با توجه به برنامه رئال، باشگاه‌های انگلیسی در این تابستان برای جذب او تلاش خواهند کرد در این بین به نظر می‌رسد منچستریونایتد از لیورپول و سیتی جلوتر است. آنها به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی قصد دارند پیشنهاد خود را به مونیخ ارسال کنند.

اثر دومینو وار 

این انتقال احتمالا در بازار نقل و انتقالات اثر دومینو واری داشته باشد. اگر بایرن، موسیالا را بفروشد با دست پر وارد مذاکره برای خرید فلورین ویرتز هافبک لورکوزن خواهد شد؛ بازیکنی که اولویت سیتی در تابستان  نام دارد. اگر منچستریونایتد بتواند جمال موسیالا را جذب کند، حرکت بزرگی در بازار کرده است و می‌تواند به رقیبان مستقیم‌اش هم ضربه وارد کند.

نظر جمال؟ تمرکز فعلا روی لیگ قهرمانان 

از طرفی دیگر خود موسیالا هنوز حرفی از ترک آلیانز آرنا نزده  و در مصاحبه‌هایش به تمرکز روی ادامه فصل مخصوصا لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرده؛ لیگ قهرمانانی که حالا تنها شانس توخل برای رسیدن به قهرمانی در این فصل  محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد سرنوشت مجموعه بایرن مونیخ به این رقابت‌ها رقم خورده است اگر آنها قهرمان اروپا شوند، کمتر مدیری دست به بازیکنان فاتح اروپا می‌زند و ستاره های تیمش را می‌فروشد اما  چنانچه شاگردان توخل در لیگ قهرمانان هم ناکام شوند، احتمال تغییرات گسترده در تابستان بالا خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری