football360 logo

فن‌پرسی به دنیای مربیان وارد می‌شود؛ مبارزه جدید دستیار موقت تن‌هاخ

05 اردیبهشت 1403 ساعت 15:2114 نظر
رابین فن‌پرسی بازیکن سابق آرسنال و یونایتد در حال رسیدن توافق با هیرنفین هلند است.

به گزارش فوتبال 360، مدتی است رابین فن پرسی، مهاجم سابق تیم‌های ونگر و فرگوسن به دنبال بالاترین مدرک مربیگری فوتبال است. مرد هلندی برای رسیدن به این عنوان، دوره‌ای را باید به عنوان دستیار مربی می‌گذراند و انتخابش یونایتد و کار با اریک تن‌هاخ بود. ورود او به گفته کادر و بازیکنان یونایتد افزوده‌های خوبی را به باشگاه اضافه کرده و منچستری‌ها علاقه‌مند به ادامه همکاری با او شدند. با این حال فن‌پرسی به دلیل شغل رسمی‌اش در فاینورد به عنوان سرمربی زیر 18 ساله‌ها نمی‌توانست این شغل را قبول کند و حضور در یونایتد را تنها برای گذراندن آخرین مرحله کسب مدرک مربیگری انتخاب کرد.

اولین پیشنهاد روی میز

پس از کسب مدرک سرمربیگری، فن پرسی پیشنهاد تمدید قرارداد به عنوان مربی زیر 21 سال فاینورد را رد کرد و پایان فصل، پایان حضور او در فاینورد خواهد بود. تا چند روز قبل مشخص نبود دلیل این عدم علاقه برای مربیگری زیر 21 ساله فاینورد توسط فن‌پرسی چه بود اما رسانه‌های مختلف نوشتند هیرنفین هلند اولین پیشنهاد رسمی  مدیریت نیمکت را به او داده‌اند.

هرنفین به عنوان تیم میان جدولی در لیگ هلند قصد دارد روی تفکرات جدید رابین فن‌پرسی سرمایه‌گذاری کند و او را به اولین شغل رسمی برساند. منچستریونایتد و فاینورد به فن‌پرسی به عنوان دستیار و یا مربی تیم‌های پایه نگاه می‌کنند اما او قصد دارد در بالاترین سطح کارش را آغاز کند و پیشنهاد هرنفین بهترین مورد برای شروع کار خواهد بود. رابطه فن‌پرسی با فری دی‌هان، مدیر باشگاه هرنوین بسیار خوب است و این رابطه قوی به دوران همبازی بودن در سال 2002 با پیراهن فاینورد بازمی‌گردد. گفته می‌شود پیشنهاد اولیه باشگاه به این مربی قراردادی 3 ساله است اما فعلا از جزئیات بیشتر  چیزی در دسترس نیست. فن‌پرسی احتمالا با آغاز فصل بعد لیگ هلند، سکان این باشگاه را در دست بگیرد.


برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری