football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، چهارشنبه 24 آوریل؛ اسلوت، اصلی‌ترین گزینه لیورپول

05 اردیبهشت 1403 ساعت 15:33
قهرمانی پاریس در لیگ یک فرانسه امشب قطعی خواهد شد؟
به گزارش فوتبال 360، آرسنال بغض ناشی از عقب ماندنش در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس و حذف از لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن‌مونیخ را بر سر چلسی بخت‌برگشته خالی کرد که از استادیوم امارات با 5 گل بدرقه شد.
کای هاورتز، ستاره آلمانی آرسنال 2 مرتبه در این دیدار دروازه تیم سابقش را باز کرد و به شکل طعنه‌آمیزی مقابل چشم آبی‌های لندن جشن شادی گل گرفت.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
امشب از چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد به مصاف حریفان خواهند رفت و فرداشب منچسترسیتی برای بازپس ستاندن صدر جدول از آرسنال، مقابل برایتون تلاش خواهد کرد.
نشریه سان در واکنش به پیروزی پر گل آرسنال، نوشته است: «این بود قدرت توپچی‌ها. ما را باور کنید!» این نشریه همچنین صحبت‌های بن وایت، مدافع گلزن مقابل چلسی را برجسته کرده که اذعان داشته بود امیدوار است رقبا این عملکرد خیره‌کننده آرسنال را به تماشا نشسته باشند.

نشریه دیلی تلگراف به مذاکرات باشگاه لیورپول با آرنه اسلوت اشاره داشته که پس از تمایل باشگاه وستهام برای مذاکره با آموریم و رد پیشنهاد توسط ژابی آلونسو، تبدیل به هدف شماره یک قرمزهای آنفیلد شده است.
آرنه اسلوت، سرمربی 45 ساله هلندی است که سابقه سرمربی‌گری در آلکمار و فاینورد را داشته و سال 2022 به نایب قهرمانی تورنمنت اروپایی رسید.

میرر نیز علاوه بر اشاره به پیروزی آرسنال و مذاکرات لیورپول با آرنه اسلوت، صحبت‌های اریک تن‌هاخ را بازتاب داده که گفته است: «واکنش‌ها نسبت به صعود منچستریونایتد به فینال جام حذفی، بی‌احترامی مطلق است!»

اکیپ فرانسه به استقبال مصاف پاریس و لوریان رفته است که شاگردان انریکه در پاریس، امشب دیدار معوقه‌شان را مقابل لوریان برگزار خواهند کرد و در فاصله 5 هفته تا پایان مسابقات، اختلاف 11 امتیازی با موناکو دارند.
موناکو نیز امشب به مصاف لیل خواهد رفت و اگر پاریس پیروز میدان لقب گرفته و لیل موفق به غلبه بر موناکو شود، قهرمانی پاریس در مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه قطعی خواهد شد.

در اسپانیا، اسپورت بارسلون شایعات علاقه بارسلونا به جذب برناردو سیلوا پس از گوندوغان از منچسترسیتی را قوت بخشیده است.

آ اس، اشاره داشته کیلین امباپه برای بازی در ترکیب رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی به عنوان مهاجم شماره 9 مشکلی نخواهد داشت و بعید است کارلتو از او در پست مشابه با تیم پاریس استفاده ببرد.

مارکا، مصاحبه‌ای با جمال موسیالا ترتیب داده که در آستانه مصاف بایرن‌مونیخ و رئال مادرید، گفته است: «جود بلینگام و من، همواره از زمانی که کودک بودیم برای بازی در این سطح لحظه‌شماری می‌کردیم.»

بیلت آلمان، زلزله در ساختار مدیریتی باشگاه دورتموند را بازتاب داده است که در تابستان، این باشگاه آبستن حوادث بسیاری خواهد شد.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت اشاره داشته اینتر پس از فتح اسکودتو برای بهبود ترکیبش اقدام خواهد کرد و نه‌تنها گودموندشون، بلکه نراتزوری مایل به استخدام زیرکزی نیز هستند.

کوریره دلوسپرت، صعود یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا را برجسته کرده و به استقبال مصاف امشب فیورنتینا و آتالانتا برای معرفی دیگر تیم فینالیست رفته است.

توتوسپرت نوشته: «یوونتوس به فینال صعود کرد اما بدون شک در صورت عدم بهبود روند عملکرد و سبک بازی تیم، پسران مکس آن را به حریف واگذار خواهند کرد.»

این نشریه همچنین اشاره به مصاحبه اینزاگی داشته که از ژانگ درخواست کرده است همچون دوران آنتونیو کونته و پس از فتح اسکودتو، بازیکنان تاثیرگذار ترکیب را به فروش نرساند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری