football360 logo

سومین قضاوت عرب‌براقی در تقابل‌های پرسپولیس و آلومینیوم؛ 100 درصد برد برای سرخ‌ها

05 اردیبهشت 1403 ساعت 17:30183 نظر
امیر عرب‌براقی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان داور اول نبرد تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران انتخاب شد.

به گزارش فوتبال 360، با اعلام کمیته داوران، امیر عرب‌براقی به عنوان داور دیدار آلومینیوم اراک - پرسپولیس تهران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انتخاب شد. این دیدار ساعت 18:15 روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه به میزبانی آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد و سرخپوشان به‌دنبال گرفتن انتقام شکست در دیدار برگشت این فصل و حذف 2 سال پیش مقابل تیم اراکی هستند.

نکته جالب‌توجه، انتخاب امیر عرب‌براقی برای قضاوت این مسابقه است که برای سومین‌بار در طول تقابل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران رخ می‌دهد.

رکورد 100 درصدی پرسپولیس با عرب‌براقی

پرسپولیس و آلومینیوم اراک تاکنون 8 بار به مصاف هم رفته‌اند که 4 برد سهم پرسپولیس و 3 برد سهم تیم اراکی بوده و یک بار هم دیدار دو تیم مساوی شده است. نکته جالب در خصوص دیدارهای دو تیم این است که امیر عرب‌براقی تاکنون 2 بار فرصت قضاوت در این تقابل را به‌دست آورده و برای سومین را در بازی روز جمعه قرار است این بازی را سوت بزند.

امیر عرب‌براقی اولین‌بار دیدار برگشت پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وهفتم لیگ بیستم را قضاوت کرد که این مسابقه در ورزشگاه آزادی با برتری 2 بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید. شهریار مغانلو و مهدی ترابی گلزنان پرسپولیس در این مسابقه بودند. دومین قضاوت عرب‌براقی هم هفته سوم لیگ گذشته بود که سرخ‌پوشان با گل میلاد سرلک در خانه حریف به پیروزی رسیدند. 

آمار پرسپولیس و آلومینیوم با قضاوت عرب‌براقی 

عرب‌براقی امسال 2 بازی پرسپولیس در لیگ برتر را سوت زده که این تیم مقابل تراکتور به برتری یک بر صفر رسید و در دیدار با استقلال خوزستان 2-2 متوقف شد. این داور در مجموع 9 بار برای پرسپولیس قضاوت کرده که این 6 برد و 3 تساوی کسب کرده و هرگز شکستی را تجربه نکرده است. در 6 قضاوت عرب‌براقی برای آلومینیوم اراک هم این تیم آمار یک برد، 3 تساوی و 2 شکست را به‌ثبت رسانده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری