football360 logo

انتقام، تنها گزینه روی میز تراکتور؛ ذوب‌آهن هت‌تریک می‌کند یا سرانجام می‌بازد؟

05 اردیبهشت 1403 ساعت 10:4521 نظر
تراکتور پس از ۲ شکست در لیگ، این‌بار در جام حذفی به مصاف ذوب‌آهنی می‌رود که در این فصل باختِ بیرون از اصفهان نداشته است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های دور یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران روز جمعه بین ۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در تبریز به انجام می‌رسد و تی‌تی‌ها دومین بازی خود پس از جدایی پاکو خمس را برگزار خواهند کرد.

اولین برد خانگی ذوب مقابل تراکتور

این سومین و آخرین پیکار تراکتور و ذوب‌آهن در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فوتبال ایران خواهد بود. گاندوها ابتدا در نیم‌فصل اول با یک گل میهمان خود را شکست دادند و یکی از سه پیروزی خانگی (۲بازی در لیگ و یکی در جام حذفی) این فصل‌شان را جشن گرفتند.

چهارتایی کردن تراکتور و خداحافظی با خمس

در مسابقه برگشت نیز که ۲۴ فروردین‌ماه به انجام رسید، شاگردان محمد ربیعی در ورزشگاه یادگار امام میزبان خود را با نتیجه پرگل چهار بر یک در هم کوبیدند تا مسیر خمس و پرشورها از هم جدا شود.

یا ببر یا پایانِ این فصل را قبول کن!

حالا نماینده تبریز که دیگر شانس حداقلی برای قهرمانی در لیگ دارد، برای ماندن در تنها جام در دسترس خود، چاره‌ای جز غلبه بر سفیدوسبزها و گرفتن انتقام از این تیم ندارد. تراکتور طی چهار دیدار به انجام رسانده در سال ۱۴۰۳ بردی نداشته و ۲ تساوی و ۲ باخت نصیبش شده و حالا باید با عبور از سد ذوب‌آهن به آینده فصل امیدوار بماند وگرنه قبول سومین شکست برابر ذوب، پایان کار آن‌ها در این فصل خواهد بود.

ذوب‌آهن، تیمی که بیرون از اصفهان نمی‌بازد!

ذوب‌آهن در سه بازی رسمی اخیرش ۲ پیروزی داشته و شرایط روحی نسبتا خوبی دارد. آن‌ها پس از مدت‌ها به پیروزی خانگی دست یافتند و از سد آلومینیوم گذاشتند و حالا باری دیگر به تبریز بازگشته‌اند. نکته جالب درباره تیم تحت هدایت محمد ربیعی این است که در خارج از اصفهان باختی نداشته است. باید دید رکورد جذابِ این فصل‌شان شکسته می‌شود یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری