football360 logo

طوفان آتالانتا در ۵ دقیقه؛ صعود مقتدرانه به فینال جام حذفی

06 اردیبهشت 1403 ساعت 00:444 نظر
آتالانتا به فینال جام حذفی ایتالیا راه یافت.

به گزارش فوتبال 360، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با برگزاری یک دیدار به پایان رسید و آتالانتا در برابر فیورنتینا با نتیجه ۴ بر یک به برتری دست یافت‌. آتالانتا که در لیگ اروپا هم موفق شد با شکست لیورپول به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کند در جام حذفی ایتالیا نیز به فینال رسید و یک فصل رویارویی برای شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی شکل گرفت. بازی رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود فیورنتینا به پایان رسیده بود. 

روز گذشته، یوونتوس با وجود شکست ۲ بر یک در برابر لاتسیو، با پیروزی ۳ بر ۲  در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت به فینال جام حذفی رسید.


نیمه اول و گل آتالانتا 

نیمه اول با حملات آتالانتا آغاز شد و این تیم در ابتدای نیمه و در دقیقه 8  توسط کوپمیرس به گل اول دست پیدا کرد. چند دقیقه بعد و در دقیقه 13، اسکاماکا  گل دوم میزبان را زد امااین گل توسط داور مردود اعلام شد. آتالانتا که در بازی رفت با یک گل در برابر فیورنتینا شکست خورده بود در این بازی کار را طوفانی آغاز کرد. در ادامه فیورنتینا تیم برتر میدان نام داشت و چند حمله بر روی دروازه تدارک دید که ثمری برای آن‌ها نداشت. در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود آتالانتا به پایان رسید.


نیمه دوم و طوفان میزبان

در دقیقه 53 میلینکوویچ از فیورنتینا با کارت قرمز داور مواجه و از زمین مسابقه اخراج شد. در ادامه فیورنتینا توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 70 توسط کوارتا به گل تساوی دست یافت. در دقایق بعد آتالانتا به دنبال گل برتری می‌دوید. این تیم در دقیقه 75  گل دوم را به ثمر رساند. میزبان دست بردار نبود و اجازه رسیدن بازی به زمان‌های اضافه را ندارد. آتالانتا در دقیقه 95 توسط لوکمن گل سوم را به ثمر رساند و در دقیقه 98 پاسالیچ، گل چهارم را به ثمر رساند. در نهایت بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود آتالانتا به پایان رسید تا این تیم با یک برتری قاطعانه به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند. بازی نهایی جام حذفی ایتالیا روز 26 اردیبهشت بین یوونتوس و آتالانتا برگزار می‌شود. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری