football360 logo

نبرد لیگ یکی‌ها در جام حذفی؛ تیم‌هایی که می‌خواهند شگفتی‌ساز شوند

06 اردیبهشت 1403 ساعت 15:309 نظر
در تنها تیم‌های لیگ یکی، قرار است تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان به مصاف هم بروند.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران قرار است از عصر امروز (پنجشنبه) آغاز شود و پرونده رقابت‌های این مرحله فردا (جمعه) بسته خواهد شد. براساس قرعه‌کشی انجام شده، یکی از اتفاقات جالب‌توجه رویارویی 2 تیم لیگ یکی در این مرحله است که باعث شده تا حضور یک نماینده از لیگ دسته اول فوتبال ایران در جمع 8 تیم برتر رقابت‌های جام حذفی مسجل باشد و چهره این نماینده فردا (جمعه) بعد از دوئل تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان مشخص خواهد شد.

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران (جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه - ساعت 17:45)

مس کرمان - چادرملو اردکان

داور: احمد محمدی

ورزشگاه شهید باهنر کرمان

نارنجی‌پوشان که هیچ امیدی برای بازگشت به چرخه تیم‌های لیگ برتری در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران ندارند و امیدشان این است که بتوانند در جمع 5 تیم برتر، کار خود را به پایان برسانند، در حال حاضر با کسب 39 امتیاز در رتبه هشتم لیگ آزادگان هستند. مسی‌ها در هفته‌های اخیر با هدایت اکبر محمدی نتایج قابل‌توجهی کسب کرده‌اند و در 4 بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده‌اند و حالا آن‌ها که در مرحله قبلی موفق شدند برابر سپنتا تربت حیدریه بردی 6گله را به‌دست آورند، به دنبال ادامه ماجراجویی‌های خود در فصل جاری جام حذفی هستند.

چادرملو یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال ایران است اما روند پرنوسان شاگردان سعید اخباری در هفته‌های اخیر و کسب یک برد در 5 مسابقه قبلی باعث شده تا اردکنی‌ها موقعیت خود در رتبه دوم جدول لیگ آزادگان را در خطر ببینند و موقعیت‌شان برای صعود به لیگ برتر به خطر بیفتد. چادرملو در مرحله قبلی، شگفتی بزرگی را خلق کرد و آن‌ها موفق شدند فولاد خوزستان را در اهواز از گردونه رقابت‌ها کنار بزنند و حالا در تلاش هستند تا بتوانند مس را هم شکست بدهند تا برای نخستین‌بار به جمع 8 تیم برتر جام حذفی فوتبال ایران صعود کنند.

2 تیم در تاریخ لیگ دسته اول فوتبال ایران تنها یک رویارویی رسمی داشته‌اند که نبردشان حدود 5 ماه قبل برگزار شد و با تساوی 2-2 به پایان رسید اما دوئل فردای 2 تیم باید چه در وقت قانونی و چه در وقت‌های اضافی و یا ضربات پنالتی برنده داشته باشد تا تکلیف یکی از 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری مشخص شود. احمد محمدی که تجربه قضاوت در لیگ برتر فوتبال ایران را هم در کارنامه خود دارد، نبرد فردای مس کرمان و چادرملو اردکان را قضاوت خواهد کرد.

ترکیب احتمالی مس کرمان

امین رضایی، مصطفی شیخ، میلاد خدایی، پوریا غلامی، علی مغنمیان، امیرحسین بهزادی، سپهر روزی‌طلب، ابوالفضل علایی، خشایار زبرجد، ابوالفضل عکاشه و یاسر فیضی

ترکیب احتمالی چادرملو اردکان

امیرحسین آسیابان‌پور، محمد بختیاری، سعید محمدی‌فر، محمدابراهیم رضازاده، محمدرضا حسینی، علی طاهران، هادی حبیبی‌نژاد، رضا دهقان، رضا محمودآبادی، علی یحیی‌زاده و مصطفی ناصری

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری