football360 logo

جان‌سخت‌ها رودرروی تیمِ شجاعی در جام حذفی؛ مسعود به دنبال تکرار مسیر رویایی هوادار

06 اردیبهشت 1403 ساعت 18:302 نظر
هوادار تهران در دومین مسابقه‌اش در فصل جدید جام حذفی باید به مصاف مس سونگون ورزقان برود.

به گزارش فوتبال 360، دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در حالی قرار است پیگیری شود که طبق قرعه‌کشی انجام شده، 4 مسابقه این مرحله میان تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی است. یکی از این 4 مسابقه، نبرد تیم‌های هوادار تهران و مس سونگون ورزقان است که دو تیم امید زیادی دارند تا بتوانند به جمع 8 تیم برتر جام حذفی راه پیدا کنند که مسی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند و در نقطه مقابل، بنفش‌پوشان چشم امیدشان به تکرار مسیر رویایی فصل گذشته است.

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران (جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه - ساعت 18:15)

هوادار تهران - مس سونگون ورزقان

داور: شاهین یزدانی

ورزشگاه پاس قوامین تهران

بنفش‌پوشان در فصل گذشته جام حذفی تاریخ‌سازی کردند و توانستند برای اولین‌بار به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کنند و حالا در فصل جدید، تلاش‌شان بر این است که بتوانند در مسیر فصل گذشته قدم بردارند. مسعود شجاعی در روزهای ابتدایی سرمربیگری‌اش در تیم هوادار موفق شد همراه این تیم برابر استقلال خوزستان، جشن پیروزی در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی بگیرد و حالا در دومین گام، بنفش‌پوشان با هدایت شجاعی باید به مصاف تیم دسته اولی مس سونگون بروند که آن‌ها بعد از شکست‌ناپذیری در 4 بازی اخیرشان در لیگ برتر، به دنبال تمدید این روند هستند و امیدوارند که با حذف مس سونگون ورزقان بتوانند در مسیر تکرار روند نتیجه‌گیری فصل گذشته در جام حذفی گام بردارند.

مس سونگون یکی از تیم‌های متحول‌شده لیگ دسته اول فوتبال ایران است و آن‌ها که با هدایت علی‌اصغر کلانتری در هفته‌های اخیر کار خود را پیش می‌برند، در 8 بازی گذشته شکست‌ناپذیر بوده‌ و توانسته‌اند 4 برد و 4 تساوی به‌دست آورند. مسی‌ها که با توجه به فاصله 17 امتیازی تا منطقه سبز جدول، شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارند، چشم امیدشان به شگفتی‌سازی در جام حذفی است و در تلاش هستند تا در تهران بتوانند روند شکست‌ناپذیری‌شان را حفظ کنند و با حذف حریف لیگ برتری، یکی از شگفتی‌سازان این فصل جام حذفی لقب گیرند.

دو تیم هیچ‌گاه رویارویی رسمی با یکدیگر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران و یا رقابت‌های جام حذفی نداشته‌اند و برای نخستین‌بار قرار است فردا (جمعه) از ساعت 18:15 به مصاف هم بروند. این مسابقه به میزبانی ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد و با تصمیم کمیته داوران، قرار است شاهین یزدانی نبرد شاگردان مسعود شجاعی و علی‌اصغر کلانتری را قضاوت کند تا تکلیف یکی از 8 تیم برتر این دوره از رقابت‌های جام حذفی مشخص شود.

ترکیب احتمالی هوادار تهران

علیرضا حقیقی، سبحان پسندیده، مهدی عبدی، محسن سفیدچغایی، امیرحسین پورمحمد، محمد عباسی، مهدی گودرزی، فرهاد زاوشی، امیرحسین بهادر، داریوش شجاعیان و یونس شاکری

ترکیب احتمالی مس سونگون ورزقان

وحید شیخ‌ویسی، محمد شاه‌محمدی، میثم جودکی، ماهان احمدزاده، بهزاد نوروزی، محمدطاهر امینی، محمد زینالی، محمدرضا زینال‌خیری، محمدحسین فلاحیان، اکبر آفاقی و علی نظری

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری