football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، پنجشنبه 25 آوریل؛ ژاوی می‌ماند!

06 اردیبهشت 1403 ساعت 20:03
لیورپول با قبول شکست مقابل اورتون از جمع مدعیان قهرمانی خارج شد.
به گزارش فوتبال 360، از چارچوب دیدارهای معوقه هفته 29م لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد پیروز شد و نیوکاسل شکست را مقابل تیم آماده کریستال‌پالاس پس از روی هاجسون پذیرفت تا شیاطین سرخ بالاتر از شاگردان ادی هاو، در رتبه ششم جدول جا خوش کنند.
در دیگر دیدارها اما لیورپول مقابل اورتون شکست را پذیرفت تا ضمن خروج شاگردان شان دایچ از منطقه خطر سقوط از لیگ برتر انگلیس با حاشیه امنیت مناسب، شاگردان کلوپ از جمع مدعیان قهرمانی خارج شوند و فصل را در تلخ‌ترین حالت ممکن به پایان برسانند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
آرسنال اما مقابل چلسی در داربی لندن، پیروزی پر گل را جشن گرفته بود و به انتظار توقف سیتی در یکی از دیدارهای باقی مانده است تا طلسم عدم قهرمانی توپچی‌ها در لیگ برتر انگلیس شکسته شود.
نشریه دیلی تلگراف در واکنش به شکست لیورپول در مصاف با اورتون، تیتر «داربی ویران‌گر» را استفاده کرده است.

میرر با انتشار تصویر جشن شادی پس از گل بازیکنان اورتون، نوشته است: «مقهور قدرت آبی!»

سان در واکنش به پیروزی منچستریونایتد از عملکرد برونو فرناندش تمجید کرده و نسبت به شکست لیورپول در داربی مرسی‌ساید، تیتر «جام در مرسی‌‎ساید از دستان کلوپ سُر خورد!» را بازتاب داده است.

اکیپ فرانسه پیروزی همزمان پاریس و موناکو بر رقبای هفته‌شان را پوشش داده است که قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ یک فوتبال فرانسه را یک هفته به تاخیر انداخت.

جراید اسپانیایی جملگی به ابقای ژاوی روی نیمکت بارسلونا برای فصل آینده واکنش داشته‌اند:





گاتزتا دلوسپرت با انتشار تیتر «داربی برای ستاره دیگر»، نسبت به رقابت میلان و اینتر در مسیر جذب زیرکزی، ستاره بولونیا واکنش نشان داده است و در واکنش به صعود آتالانتا به فینال جام حذفی فوتبال ایتالیا نیز یادداشتی با محتوای «یووه، تقدیمِ تو!» منتشر کرده است.

این نشریه همچنین اشاره داشته که مصاف اودینزه و رم که به سبب کسالت اندیکا معوق شده بود، امشب از ساعت 21:30 از همان دقیقه 72 از سر گرفته خواهد شد و دروسی تیمش را به مصاف سرمربی تازه منتخب اودینه، کاپیتان فاتح جام‌جهانی‌اش در سال 2006 خواهد فرستاد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری