football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، جمعه 26 آوریل؛ موتا، پیشنهاد ساکی و کاپلو به میلان!

07 اردیبهشت 1403 ساعت 23:28
اساطیر مربی‌گری میلان تیاگو موتا را مناسب‌ترین جانشین برای پیولی می‌بینند.
به گزارش فوتبال 360، منچسترسیتی برای پاسخ دادن به خط و نشان آرسنال پس از داربی لندن، برایتون را با 4 گل در هم کوبید و همزمان با شکست سنگین لیورپول در داربی مرسی‌ساید، قرمزهای آنفیلد از جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نیز خارج شدند.
از طرف دیگر، در جریان پیروزی منچسترسیتی مقابل برایتون فیل فودن بار دیگر نقش اول درخشش سیتیزن‌ها بود و شانزدهمین گل فصلش در لیگ برتر را نیز به ثمر رساند. فودن با این حساب، درحالی که هیچ گلی از روی ضربه پنالتی به ثمر نرسانده، با فاکتور گرفتن ضربات پنالتی توسط سایر بازیکنان گلزن در لیگ برتر، بیشتر از محمد صلاح، الکساندر ایساک، کول پالمر و به اندازه سولانکه و ارلینگ هالند گلزنی کرده است که تنها تعداد گل‌های زده واتکینز بیشتر از او بوده است.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
مسابقات لیگ برتر از شنبه از سر گرفته خواهد شد و در فاصله 4 هفته تا پایان مسابقات، منچسترسیتی یک دیدار معوقه نیز در چنگ خود دارد که در صورت کسب پیروزی، بدون توجه به نتایج دیدارهای آرسنال بار دیگر صدر جدول را پس خواهد گرفت.
نشریه میرر در واکنش به درخشش فودن، نوشته است: «هیجان را با فیل لمس کنید!»

سان علاوه بر تمجید از فیل فودن، جدی‌تر شدن شایعات پیوستن آرنه اسلوت به جمع قرمزهای آنفیلد را پوشش داده و از قول سرمربی هلندی نوشته است: «مشخص است که من با تمام وجود این شغل را می‌خواهم!»

اکیپ فرانسه گزینه‌های جانشینی ژان لویی گاسه روی نیمکت مارسی را بررسی کرده است که دست‌کم از این میان، نام سرژو کونسیسائو خط می‌خورد!

اوژوگو پرتغال، تمدید قرارداد سرژو کونسیسائو با پورتو را بازتاب داده است که سرمربی موفق پرتغالی علیرغم از دست دادن شانس قهرمانی در لیگ پرتغال، قرار است تا پایان سال 2028 با اژدهایان بماند و یادداشت نشریه اکیپ را اعلام چنین خبری تحت تاثیر قرارداده است.

در اسپانیا، نشریه مارکا از بابت رو کردن بخت و اقبال به آردا گولر پس از برتری این تیم در ال‌کلاسیکو نوشته است که ستاره جوان ترک امید داشته تا پایان فصل، شانس بیشتری از بابت به میدان رفتن توسط آنچلوتی در اختیارش قرار بگیرد.

آ اس، بار دیگر با برادران ویلیامز، این بار پس از فتح جام حذفی فوتبال اسپانیا مصاحبه‌ای ترتیب داده است.

اسپورت دفاع خوان لاپورتا از ابقای ژاوی روی نیمکت بارسلونا خبر داده است که آقای رئیس چنین تصمیمی را بسیار منطقی و بدون ایراد پنداشته است.

گاتزتا دلوسپرت تیاگو موتا را اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی پیولی در فصل آینده می‌داند و در این میان، مصاحبه‌ای با آریگو ساکی و فابیو کاپلو، سرمربیان اسطوره‌ای در تاریخ میلان ترتیب داده که هر دو موتا را بهترین گزینه برای این مهم می‌دانند.

ساکی و کاپلو معتقدند آنچه موتا را برای نیمکت میلان جذاب می‌کند، القای تفکر به تیم‌هایش از مسیر تاکتیک و ذهنیتِ چگونه به میدان رفتن است و نه صرفاً به دنبال خرید بازیکنان رفتن برای پر کردن لیست تیم، بدون هدف!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری