football360 logo

تکرار عجیب تاریخ؛ تداوم ناکامی برای دانیال و امیری

08 اردیبهشت 1403 ساعت 10:45157 نظر
خاطره بد دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری در ضربات پنالتی تکرار شد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پرسپولیس در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم اراک شد. از ۷ پنالتی این تیم ۲ پنالتی تبدیل به گل نشد تا مدافع عنوان قهرمانی، خیلی زود از یکی از دو جام خداحافظی کند. این ۲ ضربه پنالتی را وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر از دست دادند که از آخرین ضربه پنالتی خود خاطره بدی داشتند.

باز هم آلومینیوم و باز هم ناکامی

دانیال اسماعیلی‌فر علی‌رغم ارزش‌های فنی بالایی که دارد، پنالتی‌زن موفقی نشان نداده است. این بازیکن تا قبل از این دیدار ۴ پنالتی زده بود که ۲ پنالتی تبدیل به گل شده و ۲ پنالتی را از دست داده بود. آخرین پنالتی اسماعیلی‌فر ۲ فصل پیش زده شد. در آن مقطع اسماعیلی‌فر در سپاهان توپ می‌زد و بازی این تیم در جام حذفی برابر آلومینیوم به ضربات پنالتی کشیده شد. دانیال در گل کردن پنالتی ناکام ماند و سرانجام سپاهان به دست آلومینیوم حذف شد. یکی دیگر از نکات جالب آن بازی حضور ۲ همبازی کنونی اسماعیلی‌فر در آن بازی در ترکیب سپاهان است. گیورگی گولسیانی و سروش رفیعی در آن بازی پنالتی خود را تبدیل به گل کردند که برای پیروزی سپاهان کافی نبود.

دوباره پنالتی آخر سهم امیری

بازی ایران با عراق یکی از دراماتیک‌ترین بازی‌های ایران در تاریخ جام ملت‌های آسیا به‌شمار می‌آید. این بازی پس از ۱۲۰ دقیقه جدال پر کش و قوس با تساوی ۳-۳ به ضربات پنالتی کشیده شد و بازی تا پنالتی هشتم برنده‌ای نداشت تا وحید امیری که تا پیش از آن در هیچ دیدار رسمی پنالتی نزده نبود، پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با هدر دادن آن موجب حذف تیم ملی شد. امیری که ظاهراً قابلیت مناسبی در زدن پنالتی ندارد، دیگر پنالتی‌ای نزد تا نوبت به بازی با آلومینیوم اراک رسید. پس از آنکه سرنوشت بازی در ۶ ضربه پنالتی مشخص نشد، نوبت به کاپیتان پرسپولیس رسید تا این بازیکن پس از ۹ سال شانس خود را بار دیگر امتحان کند که این‌بار هم این بازیکن با از دست دادن پنالتی موجب حذف تیمش شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری