football360 logo

درخشش کاوه در شهر خاطره‌انگیز؛ سپاهانی‌ها امیدوارتر از قبل!

08 اردیبهشت 1403 ساعت 09:0012 نظر
کاوه رضایی با گلزنی در پیراهن سپاهان، نشان داده بازگشت به روزهای اوج در راه است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، «بازگشت هیچ‌وقت غیرممکن نیست»؛ اگر فیلم از گور برخاسته را دیده باشید، کاملا این جمله را درک می‌کنید. دی‌کاپریو در یکی از سکانس‌های فیلم دیالوگ جالبی را بیان می‌کند که مرور آن خالی از لطف نیست. نقش اصلی فیلم تاکید می‌کند «وقتی طوفان می‌شه، اگر جلوی یک درخت ایستاده باشی و به شاخه‌هاش نگاه کنی مطمئنی که سقوط می‌کنه اما وقتی به تنش نگاه می‌کنی، استواری‌اش رو می‌بینی».

داستان کاوه رضایی در چند فصل اخیر بی‌شباهت به این دیالوگ نیست. بازیکنی که کاملا از روزهای اوج خود فاصله گرفته است اما باز هم در برخی دیدارهای سپاهان نشان می‌دهد آن کاوه رضایی درخشان، در حال بازگشت است و قصه او ادامه دارد.

بی‌راهه

کاوه رضایی فصل گذشته تصمیم گرفت به فوتبال ایران بازگردد و برای ادامه فوتبال خود، استقلال را انتخاب کند که سابقه بازی در این تیم را دارد. مصطفی آجرلو در آن زمان مدیرعامل استقلال بود و خریدهایی انجام داد که باعث شد شاهد ترافیک عجیبی در خط حمله استقلال باشیم. پیمان بابایی، کاوه رضایی، سجاد شهباززاده و امیرارسلان مطهری، 4 مهاجم استقلال در لیگ بیست‌ودوم بودند که با توجه به چینش ریکاردو سا پینتو، فقط یکی از آن‌ها در ترکیب قرار می‌گرفت. همین موضوع باعث شد کاوه رضایی پس از کش‌قوس‌های فراوان تصمیم بگیرد به دلیل پر بودن فهرست استقلال را به مقصد تراکتور ترک کند.

هواداران تراکتور امید داشتند حضور کاوه رضایی به خط حمله آن‌ها سر و سامان بدهد اما مهاجم سابق استقلال در دو دیدار برابر گل‌گهر‌ و سپاهان موفق به گلزنی شد و البته زیاد هم از او در ترکیب اصلی استفاده نشد. قرارداد کاوه رضایی با تراکتور تا آخر فصل اعتبار داشت اما او در نیم‌فصل قراردادش را فسخ کرد تا بتواند به استقلال برگردد اما پر بودن فهرست استقلال باعث شد تا این اتفاق بازهم میسر نشود و شکایت تراکتوری‌ها زمینه‌ساز خانه‌نشینی کاوه رضایی تا پایان فصل شد.

آسمان زرد شد

آسمان زندگی کاوه رضایی در لیگ بیست‌وسوم زرد شد و مدیران سپاهان تصمیم گرفتند کاوه به عنوان یکی از مهاجمان زردپوشان اصفهانی در فصل جدید لیگ برتر به این تیم منتقل شود.

ترافیک خط حمله سپاهان هم در ابتدای لیگ بیست‌وسوم زیاد بود. حضور همزمان شهریار مغانلو، کاوه رضایی، عیسی آل‌کثیر و رضا اسدی باعث شده بود، باز هم دو یا سه مهاجم تراز اول نیمکت‌نشین شوند. عیسی آل‌کثیر در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تصمیم گرفت از سپاهان جدا شود و به تیم سابق خود یعنی پرسپولیس بازگردد؛ موضوعی که با مخالفت مدیران سپاهان همراه نشد و عیسی به قلعه سرخ بازگشت.

رفتن عیسی آل‌کثیر باعث شد کاوه رضایی بیش از پیش فرصت حضور در ترکیب سپاهان را داشته باشد. کاوه در لیگ بیست‌وسوم برای سپاهان 3 گل زده و 3 پاس گل هم داده است تا به خوبی نشان دهد همچنان یک مهاجم زهردار است.

سپاهان شب گذشته در چارچوب جام حذفی برابر استقلال ملاثانی قرار گرفت و کاوه رضایی موفق شد گل اول زردپوشان را وارد دروازه تیم خوزستانی کند. گلی که به خوبی نشان داد یک مهاجم زهردار چگونه از تک‌فرصت‌ها استفاده می‌کند. سپاهان درنهایت با نتیجه 2 بر یک از سد حریف گذشت تا راهی مرحله بعدی جام حذفی شود. کاوه رضایی در این فصل نشان داده هواداران سپاهان می‌توانند روی او حساب کنند و باید دید در ادامه چه سرنوشتی در انتظار این مهاجم باتجربه است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری